Veckolista


Hur skulle du kort sammanfatta veckan?
Det har varit en lugn vecka med få aktiviteter.

Veckans bästa?
Frisörbesöket i tisdags. Så härligt att fräscha till håret!

 
Veckans sämsta?
Mitt höga blodtryck som vägrat gå ner utan istället blivit
högre..

Veckans roligaste?
Att jag ärvt en stor gammal byrå med smyckeslådor och
spegel utav mommo (som gått i arv från min morfars mor/
farföräldrar). Den är så fin och jag har tyckt om den ända
sen barnsben.

 
Veckans godaste maträtt?
Pasta med pastasås och wokgrönsaker.

Veckans köp?
Utöver mat så har det blivit järntabletter, haha.

Veckans mest sagda ord?
"Nå jo". Standard varje gång jag pratar med mamma
i telefon.

Vad ser du framemot nästa vecka?
Middagsbjudningen hos mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0