Veckolista


Hur skulle du kort sammanfatta veckan?
Solig och en hyffsat lugn vecka.

Veckans bästa?
När jag fick höra bebbens hjärtslag i tisdags hos barn-
morskan. Det är så mysigt!

Veckans sämsta?
Glukosbelastningen i måndags. Provet i sig gick bra
och jag hade bra värden, ingen graviditetsdiabetes.
Men att vara fastande och dricka den där sockerlösningen
var inte kul. Mådde illa hela dagen sen..

 
Veckans roligaste?
Att alla paket från Jollyroom har anlänt, wiie!

Veckans händelse?
Känns som att jag har varit på sjukhuset massor den
här veckan, fyra besök på två dagar.

Veckans köp?
Vindruvor. Vet inte hur många askar jag har köpt, haha.

Veckans mest sedda tv-program?
Farmen. Sen har jag sett flera avsnitt av Criminal Minds
på Viaplay.

Vad ser du framemot nästa vecka?
En oplanerad vecka ligger framför oss, så det finns inget
att se framemot då jag inte vet vad som kommer ske.


Kommentarer
Postat av: NICOLE

Mycket sjukhusbesök för dig :) Inte kul.. Men bra att det oftast går bra iaf :) SV: ja visst blev de =) när läggan i sig är så shavig är de viktigt att göra vad man kan för att den ska se lite fräsch ut iaf. Men förhoppningsvis får vi veta snart om vi ska flytta.
Vecka 37 är ju perfekt, då vill jag föda ;D Henrik var tre v tidig och jag kom på den beräknade dagen så jag hoppas våra små tar efter det ;D såå jobbigt att behöva gå över :/ enda gången man vill det är ju om barnet ska födas i slutet av december ;D
Låter som en bra kväll/helg :)

2018-03-11 @ 15:59:15
URL: http://nouw.com/nwistrand
Postat av: Amanda CL

åh vindruvor är ju så gott! :D

2018-03-11 @ 18:18:47
URL: http://amandacarlberg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0