Mars-lista

1. Nämn tre positiva saker/ord om denna månad?
ψ Solen har visat sig flera dagar. Härligt även fast
det har varit rätt kallt och blåsigt.
ψ Vi lärde oss bebis/småbarns-HLR på den sista
Föräldraträffen på BVC. Väldigt nyttigt att kunna!
ψ Det har varit mycket förberedelser inför bebisens
ankomst. Så himla mysigt!

2. Vad har varit det bästa denna månad?
Att vi har monterat ihop barnvagnen, spjälsängen
och provmonterat babyskyddet i bilen. Allt är nu
färdigt, bara bebisen som fattas.

 
3. Vad har varit det sämsta denna månad?
Jag har haft mer värk i benen och ryggen nu i mars.
Sen har det varit många sjukhusbesök också..

4. Bästa köpet denna månad?
Beställningen från Apotea med massa hudprodukter
till oss och bebisen.

5. Vad är bästa minnet från denna månad?
Det bästa och roligaste minnet är när vi monterade ihop
spjälsängen. Jag är sämst på att montera saker, vilket
visade sig även den gången, så R fick sköta det mesta.

6. Vad vill du göra nästa månad som du inte gjorde denna månad?
Typ grilla korv ute, det är ett riktigt vårtecken.

7. Godaste maträtten som du har ätit denna månad?
Kinabuffé, inget slår det.

 
8. Vilka filmer/serier har du sett denna månad?
Jag har inte sett någon film denna månad, men däremot
har jag kollat på flera säsonger av Criminal Minds. Sen har
det blivit många avsnitt av House tillsammans med gubben.

9. Bästa låten denna månad?
Mendez - Everyday. Så himla glad låt!

10. Lägg upp någon bild som du har fotat denna månad.

 Kär i barnvagnen, den är så fin!

Fikamys med Marie i början av månaden.

5/3 gjorde jag den andra (och sista!) glukosbelastningen
för graviditeten. Bra värden = ingen graviditetsdiabetes.

Monterat ihop spjälsängen till lillen. Så fin!

Världens bästa sambo har handlat choklad till mig
när mina graviditetscravings varit extrema. ♥

 Underbart att solen har visat sig!

 
Första gänget babykläder tvättades i slutet av månaden.


Kommentarer
Postat av: Petra

skönt att det gick bra och såg bra ut med lillen.
kan förstår man blir orolig när bebisen är liten. hoppas allt går bra och lycka till.


2018-03-31 @ 13:25:39
URL: http://brunetpetra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0