Veckolista


Hur skulle du kort sammanfatta veckan?
Det har varit en rätt lugn vecka och jag har haft lite mer
energi så det har blivit gjort en del här hemma.

Veckans bästa?

Att det finns nybakade kanelbullar och nutellabullar
här hemma nu som jag bakat. Så gott!

 
Veckans sämsta?
Den eviga kylan..

Veckans roligaste?
När vi lyssnade på lillens hjärtslag hos barnmorskan i
måndags. Det är så roligt och mysigt att höra.

Veckans godaste maträtt?
Köttbullar med mos, gräddsås och lingonsylt.

Veckans köp?
Kläder till lillen från H&M, EMP och matvaror/snacks
från Matsmart.

Veckans mest sedda tv-program/serie/film?
Farmen har jag sett varje kväll på tv, och sen har
jag tittat mycket på Varg Veum via Netflix.

Vad ser du framemot nästa vecka?
Första träffen på Föräldrakursen som BVC anordnar
imorgon. Det ska bli kul och intressant!

Kommentarer
Postat av: Denise

Alltså nybakade bullar, typ det godaste som finns! När dom fortfarande är varma och ett glas med kall mjölk till :)

2018-02-04 @ 18:28:23
URL: http://hundlivet.se
Postat av: NICOLE

Men mums med bullar =) Det måste jag också baka snart :) kanske till henkes födelsedag! SV: ja det var jättekul. Förutom det läskiga skottet men annars så var det jättebra :) ja du är väl kanske inte helt hundra än? Så då är det ju så att det kanske fortf är upp och ner.
ja det är ju många speciella dagar som du själv räknade upp, och så fyller H :) Så de är ju speciellt för oss och det ska ju såklart firas:)
Mer vet jag inte direkt just nu men det brukar fyllas på ganska fort för oss :)
Nä hittade nog inget på Mio den gången, tycker det är en toppenaffär =) Så mycket snyggt, vi köpte vår säng där, bästa köpt nånsin typ :D
Ja ok vad kul! Ska också se farmen nu, kan nog bli riktigt spännande ;)

2018-02-04 @ 20:06:39
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Gabriella

Åh så gott med kanelbullar!!

2018-02-05 @ 01:34:40
URL: http://gabriellasigfridsson.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0