Februari-lista

1. Nämn tre positiva saker/ord om denna månad?
Vi har gått på BVC's föräldrautbildning varje vecka,
vilket har varit väldigt givande, bra och intressant!
Mitt blodtryck och lillens hjärtslag har varit bra vid
varje besök hos barnmorskan.
Jag träffade mommo som jag inte hade sett på
över en månad.

2. Vad har varit det bästa denna månad?
Att solen har visat sig ofta och att det börjar vara ljusare
ute allt längre på eftermiddagarna.

3. Vad har varit det sämsta denna månad?
All snö som har kommit.. Känns som att det har snöat
varje dag, ibland mer och ibland mindre.

4. Bästa köpet denna månad?
Allt som vi köpt/beställt till lillen och h*ns ankomst, såsom
grejer till skötbordet, kläder, nappar etcetera.

 
5. Vad är bästa minnet från denna månad?
När lillen började sparka och boxas inne i magen och det
syntes tydligt på utsidan. Det var riktigt häftigt att se!
Tycker det är lika mysigt och fascinerande varje gång.

6. Vad vill du göra nästa månad som du inte gjorde denna månad?
Åka till Luleå och shoppa.

7. Godaste maträtten som du har ätit denna månad?
Hemgjord kebabtallrik. Det är omöjligt att tröttna på, haha!

8. Vilka filmer/serier har du sett denna månad?
Jag nöter Criminal Minds varje dag, sen har jag bland annat
sett The big bang theory, Shooter, House och Farmen.

9. Bästa låten denna månad?
Rhys - To good to be true.

10. Lägg upp någon bild som du har fotat denna månad.

 Jag har bakat nutellabullar.

Varit på BVC varje vecka under februari, både pga
Föräldrautbildningen och de vanliga besöken hos bm.

V.27 (26+1)

Fettisdagen har varit och jag åt semla för första
gången
på flera år. Stort!

Lilla hjärtat.

Kinabuffé i Haparanda.

 
En lite bättre helgfrukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0