Månadslista

1. Nämn tre positiva saker/ord om denna månad?
-
Affärerna har börjat sälja julpynt och andra julrelaterade
saker och matvaror. Det gillar jag!

- Det börjar närma sig den stora dagen (som är imorgon)!

-
Jag har äntligen efter cirka 7 år (!!) vågat äta Polarbröd
igen. Inte ätit det på måånga år pga ätstörningen och all ångest.
Men den här månaden vågade jag ta det stora steget och äta
sånt bröd igen. Heja mig!

 
2. Vad har varit det bästa denna månad?
Jag vann en tävling på Facebook och fick ett presentkort
på en klädaffär. Wiie!

3. Vad har varit det sämsta denna månad?
Att jag har varit så otroligt trött och orkeslös hela månaden.
Har inte orkat gymma alls..

4. Bästa köpet denna månad?
En bok från Adlibris som man fyller i. Älskar såna böcker
som man får skriva samt klistra in bilder i.

5. Har något ovanligt hänt denna månad?
Första snön kom den 24/10, men som tur var försvann
det samma dag.

6. Vad vill du göra nästa månad som du inte gjorde denna månad?
Besöka IKEA och handla nytt julpynt.

7. Godaste maträtten som du har ätit denna månad?
Kycklingtacos, det är så mumsigt!

8. Vilka filmer/serier har du sett denna månad?
Jag och R har sett ett par nya serier som Happy Valley,
Rectify, iZombie och sen mitt älskade The big bang theory
såklart! Filmer har jag inte alls sett..

9. Bästa låten denna månad?

 
10. Lägg upp någon bild som du har fotat denna månad.

 
Första snön, 24/10.
 
 Fick hem ett paket med massa hud- och hårvårdsprodukter.

Årets julsmak av Propud.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Så roligt att läsa, måste testa den propuden!! <3

2017-10-31 @ 20:07:57
URL: http://mandasdiary.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0