Veckolista


Hur skulle du kort sammanfatta veckan?
Det har varit mycket på schemat i veckan, flera sjukhus-
besök men även mycket roligt som hänt.

Har veckan varit bra eller dålig?
Jag tycker det har varit en väldigt bra vecka!

Veckans tråkigaste?
Onsdagens provtagning på sjukhuset. Att ligga där ensam
i ett undersökningsrum i 2 timmar var såå tråkigt.

Veckans godaste maträtt?
Kinabuffén som vi åt på Zenzei i fredags. Yum!

 
Veckans bästa köp?
Jultvålarna på Rusta som endast kostade 5 kr/st.

Veckans mest sedda tv-program?
The big bang theory eftersom jag ser det dagligen. Men har
även tittat mycket på CSI Miami nu när vi har FOX-kanalen.

Vad ser du framemot nästa vecka?
Just nu finns det inga planer för veckan som kommer,
så det finns inte riktigt något att se framemot.

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Åh! Jultvålar är något jag nog får införskaffa mig under veckans gång. I år blir det bara att införskaffa sig en ;)

Sv; ja, det var jättegott med subway faktiskt!

Tack, hoppas att du också får en bra kväll :)

2017-11-12 @ 11:15:21
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: hanna

Ja det känns ju betydligt bättre än att det " händer när det händer" jag hatar sjukhus och känner inte alls att det är en trevlig upplevelse men samtidigt är jag SÅ redo nu för att vår bebis ska komma ut istället, så man slipper alla smärtor som man har haha!
hoppas du får en super fin söndag !<3

2017-11-12 @ 12:37:35
URL: http://nouw.com/fitnessinspiration
Postat av: JoJo

härligt att det har varit en bra vecka för dig gumms :) åh jultvålar för 5kr är ju superbilligt :D är det såna flytande på pump eller vad man ska kalla det x'D

sv: döskallen och den runda plus hjärtat är en och samma ring. ​jag älskar den massor! :D aaw, tack gumman. du är också alltid fin! :* <3

haha ja men det blir ju lätt så när man inte har svarat på kommentarer på ett tag ;) det är väldigt skönt att ha börjat köpa julklappar redan. pappa är jag helt klar med och sen ska jag nog köpa nåt litet mer till brorsan. så är jag klar med honom också. har redan köpt en sak till honom i new york ;) syrrans sambo är jag också klar med. men till dom andra jag ska köpa till har jag ingen aning om än vad jag ska köpa. joline är svår att köpa till på det sättet att man vill köpa allt och måste typ välja vad hon ska få. haha! xD

vad skönt att du mår bra nu. men shit vad lång tid det tog innan du blev av med utsättningsbiverkningarna från medicinerna :o men är superbra att du mår bra nu som sagt :) är ju också bra att ditt blodtryck är bra. kan tänka mig att det är väldigt skönt att äta mindre tabletter nu. 2 om dagen är ju mer rimligt än 7. haha :P jo med mig är det bra. förutom att jag är typ konstant trött. men beror väl på mörkret. så jag har börjat äta d-vitamin så jag hoppas att jag blir lite piggare utav det i alla fall :P tack gumman! :) det gick bra själva undersökningen och hon tyckte att det såg bra ut det hon såg. så hoppas även på att provsvaren är bra. det kommer ju komma inom en månad. hatar att vänta på sånt. :/ <3

2017-11-12 @ 16:40:48
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: NICOLE

Så roligt att du hade en bra vecka :) Och jag höll ju sällskap via snap i onsdags ju ;)) SV: tack så mycket :) ja visst var bilderna härliga. Jag gillar ju verkligen höst/vinter och mörker (haha) men sommaren är det ju något speciellt med såklart :) Jadå jag är inte alls orolig över klapparna :) Det är ju en del av julkänslan att fixa dem lite närmre december, men det kan vara skönt att börja lite. Jag har ju så himla många att handla till ;D
Jo festen igår var hur rolig som helst!! Verkligen:) Glad att vi åkte. Nä jag har mått bra idag, men man blir ju alltid lite trött efteråt och lite seg :) Men jag ska ha en lugn kväll och så är det bara att köra jobb imorgon igen :)

2017-11-12 @ 18:45:17
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Gabriella

Roligt att läsa!!

2017-11-12 @ 20:46:44
URL: http://gabriellasigfridsson.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0