Maj-lista

1. Nämn tre positiva saker/ord om denna månad?
Jag fick sluta med den hemska medicinen i början av
månaden och fick en ny istället som passar mig bättre.
Har inga biverkningar av den, så skönt!
Ångesten har varit mindre. Har inte haft det lika mycket som
tillexempel under förra månaden.
Det har gått bra att flyttpacka och rensa hos mamma, det har
blivit gjort mycket under månaden och imorgon (!!) flyttar hon.

2. Vad har varit det bästa denna månad?
Att jag genom den nya medicinen kunde börja leva igen
och försöka bygga upp vardagen och inte vara sängliggande
varje dag.

3. Vad har varit det sämsta denna månad?
Sista läkarbesöket samt alla kostnader för läkarbesök och
mediciner.

4. Bästa köpet denna månad?
500 grams Propud:arna som jag köpte i Haparanda när
det var extrapris. Nu har jag ett antal kilon hemma.
 
 
5. Sämsta köpet denna månad?
Jag har inte köpt något dåligt denna månad men det är väl
inte det roligaste att handla hygienartiklar, kökssvampar och
toapapper, haha.

6. Vad vill du göra i juni som du inte gjorde i maj?
Inreda mammas nya lägenhet i Kalix. Det ska bli så kul!
Att äta årets första styckglass kanske också kan bockas
av under junimånad.

7. Godaste maträtten som du har ätit denna månad?
Lunchbuffén på Zenzei men det var ju flera olika rätter..
Måste jag välja en enda maträtt får det istället bli mammas
lövbiff med pommes frites och vitlökssmör.


8. Vilka filmer/serier har du sett denna månad?
Jag har sett flera avsnitt av Criminal Minds varje dag, älskar
den serien! Sen har jag även sett Follow the money, The big
bang theory
, Biggest Loser, Hela kändis-Sverige bakar osv.

9. Har du gjort något speciellt denna månad som du inte
gör
varje månad?
Ja, jag har kontaktat tatueraren för att prata om min fjärde
tatuering som ska göras.

10. Lägg upp någon bild som du har fotat denna månad.

Blev speedad de första dagarna av nya medicinen
och vaknade superpigg redan vid 02-tiden.
.

 Min fina pärla! ♥ Åkte till Seskis och överraskade
mamma ett par dagar tidigare än planerat.

 Selfie.

 Kan man inte sova så kan man alltid gå till gymmet.
 
Morgonmys i sängen med lillhjärtat sovande på bröstet.
Det mysigaste som finns! ♥
 
Finaste Diesel!
 
Mamma och jag. ♥

Flyttpackning hos mamma.

 
Avslutade maj med att få bilen tvättad och städad, underbart!
 

Kommentarer
Postat av: Rebecha

Härligt när du skriver att du mår och känner dig bättre.

2017-05-31 @ 20:11:57
URL: http://rebechapysslar.blogg.se/
Postat av: Tilda Barkselius

Himla kul att få läsa lite mer om din maj :)

2017-05-31 @ 23:08:46
URL: http://nouw.com/tildabarkselius
Postat av: Amanda

Propud är ju bara för gott<3

2017-06-01 @ 14:59:07
URL: http://mandasdiary.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0