Juni-lista

1. Nämn tre positiva saker/ord om denna månad?
♠ Vädret har varit bra större delen av månaden, så jag har fått
lite färg på kroppen.
♠ Mamma har flyttat till Kalix 1/6, wiie äntligen! Så roligt!
♠ Jag har inte haft särskilt mycket ångest. Ett par gånger har
det dykt upp men inte lika ofta som förut.

2. Vad har varit det bästa denna månad?
Jag och finaste R bestämde oss för att ta steget från vänner
till partners.

3. Vad har varit det sämsta denna månad?
Att det har varit mycket pappersarbete, samtal, information
etcetera gällande mina psykiska sjukdomar, sjukskrivningen
osv. Det tar enormt mycket energi..

4. Bästa köpet denna månad?
Nya gymskor. Så snygga!

 
5. Något datum från denna månad som du kommer minnas
lite extra?

1 juni när mamma flyttade till Kalix. 4 juni när jag och R blev
tillsammans. 23 juni när jag hade en trevlig midsommar med
bra sällskap och god mat.

6. Vad vill du göra nästa månad som du inte gjorde denna månad?
Åka till någon annan stad. Har inte varit någonstans mer än
till Seskis och Haparanda..

7. Godaste maträtten som du har ätit denna månad?
Helt klart lunchbuffén på Zenzei, men av "hemmamat" så
är det potatisgratäng och fläskfilé med sallad. Tröttnar aldrig
på den maträtten!

8. Vilka filmer/serier har du sett denna månad?
Jönssonligan, Wallander, Crank, The big bang theory och
Criminal Minds.

9. Bästa låten denna månad?
Svårt att välja bara en, så jag säger två låtar från Nickelbacks
senaste album. Feed the machine och Must be nice.

10. Lägg upp någon bild som du har fotat denna månad.

Njutit av det fina vädret och värmen.

Grillat med trevligt sällskap några gånger.

 Fick en trevlig överraskning av R en lördagsmorgon.

Gick ut officiellt med partnerskapet.

Tvättat pärlan en dag.

 Gymmat med min fina.
 
Köpte en till vuxenmålarbok. Älskar dem!
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

hihi men tack, ja det ska bli så spännande!

2017-06-30 @ 10:51:34
URL: http://nouw.com/fitnessinspiration
Postat av: anneli

Alltså bor du i Kalix?
Vad kul med en till såfall norrbottning som bloggar :) Bor i boden men är jämt i kalix ^^

2017-06-30 @ 13:35:05
URL: http://anneliblom.se/
Postat av: Erika

Åh vad kul att ni är tillsammans nu, helt missat! :D Grattis!

2017-06-30 @ 15:26:10
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: Amanda

Så kul att läsa<3

2017-06-30 @ 19:14:33
URL: http://mandasdiary.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0