Lista

Vad heter du? Mia

Hur gammal är du? 25 år, blir 26 i september.

Hur gammal känner du dig? Oftast känner jag mig som 25 år,
men ibland känner jag mig som 80 år, exempevis när jag har
träningsvärk i benen eller när jag lägger mig riktigt tidigt på
kvällar (särskilt fredagar och lördagar). Hur gammal jag känner
mig beror alltså lite på situationen.

Var bor du? I centrala Kalix.

 
Vad har du gjort idag? Gymmat, duschat, ätit frukost och sett
ett avsnitt av Criminal Minds än så länge.

Sommar, höst, vinter eller vår, vad föredrar du? Helt klart sommar!

Vad är du på för humör just nu? Bra humör, har ingen ångest
eller låg dag.

Vad gör du just nu? Sitter och svarar på denna lista.

Vilket är ditt favoritgodis? Choklad i alla dess former, särskilt
lys milk och romerska bågar. Älskar det!

 
Nämn tre tankar du ofta tänker? Varför jag blev drabbad av
psykisk ohälsa och dessa sjukdomar, att jag är tacksam över att
ha så förstående människor i mitt liv som stöttar mig, och att jag
är väldigt glad över att jag och R började prata med varandra
på gymmet i november, det ledde till något helt fantastiskt! ♥

 
Är du en morgon- eller kvällsmänniska? Har alltid varit mer
av en morgonmänniska, men sedan jag blev utbränd är det
ibland omöjligt att kliva upp tidigt..

Hur skulle du beskriva din blogg? Som en vardagsblogg
där jag delar med mig av min vardag och psykiska ohälsa
men även recept, låttips, listor etcetera.

Var i världen skulle du vilja befinna dig just nu?
Grekland hade inte suttit fel! Vill så gärna åka dit.

Denna lista hittade jag tidigare i somras hos Nicole.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0