Musikutmaning dag 22

Temat "Humör" fortsätter i musikutmaningen. Idag handlar det
om musik som du lyssnar på när du är arg.

Dag 22 - En låt du lyssnar på när du är arg.
In Flames – Only for the weak.
Jag lyssnar på In Flames oavsett humor, tycker det är ett
bra svenskt band. Men det blir att jag lyssnar oftare på dem
när jag är arg eller irriterad. Deras musik "passar" liksom det
humöret eftersom de är ett hårdrocksband med hårdare musik.
 


Arkivbild från In Flames-konsert i Umeå 2012.
Det var en grym konsert, ligger topp 4 av
alla konserter som jag varit på!
 

Kommentarer
Postat av: Jessica Högberg

Ha ha, vilken rolig utmaning! Hoppas du mår bättre

2017-04-26 @ 20:57:53
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0