April-lista

 1. Nämn tre positiva saker/ord om denna månad?
Vädret. April har bjudit på många soliga stunder.
Dock har senaste dagarna varit sämre med massa snöande..
Jag har fått ett svar på varför mitt mående är som det är.
Det känns skönt att veta även fast det inte var roligt besked.
Mamma och jag har börjat rensa och flyttpacka en del inför
hennes flytt. Det närmar sig, iih!


2. Vad har varit det bästa denna månad?
Att jag och mamma har börjat rensa och flyttpacka hos henne.
Det gör allt så mycket verkligare, nu är det bara 1 månad kvar
tills hon flyttar till Kalix. Wiie!


3. Vad har varit det sämsta denna månad?
Mitt mående! Efter att jag fick den nya diagnosen har jag fått
ny medicin som min kropp inte gillar ännu.. Är som en zombie
och är konstant trött. Sover 14-16 timmar per dygn, är yr och
klarar inte av att träna, gå promenader eller nått. Har mest
sovit, ätit och sovit ännu mer de senaste veckorna.. Hoppas
det blir bättre snart när kroppen blir van med medicinen och
jag har fått minska dosen.


4. Bästa köpet denna månad?
Ben & Jerry's-glassen i början av månaden, hihi.

 
5. Har du varit orolig för något denna månad?
Ja, var lite orolig över vad alla mina tester och undersökningar
skulle visa. Sen när jag fick beskedet/diagnosen var jag orolig
över nya medicinens biverkningar och hur min kropp skulle
reagera då det är så pass starka mediciner.


6. Vad vill du göra nästa månad som du inte gjort denna månad?
Hmm.. typ äta tacos. Kommer inte på något annat.


7. Godaste maträtten som du har ätit denna månad?
Potatisgratäng och fläskfilé med sallad, yum!


8. Vilka filmer/serier har du sett denna månad?
Sedda filmer är bland annat Beck, The Stig-Helmer story
och Jönssonligan. Serier som jag sett är Criminal Minds,
CSI, The big bang theory, Top chef, Numbers osv.


9. Bästa låten denna månad?
Alessia Cara & Zedd - Stay.


10. Lägg upp någon bild som du har fotat denna månad.

I början av månaden, innan jag fick nya medicinen,
orkade jag gymma
en del.

 Haft många mysstunder med lillhjärtat sovande i famnen. ♥

Servat bilen för första gången, och det var även
första gången jag åt frukost i en bilhall, haha.

Fick mer mediciner att äta.. Utöver dessa ↑ tar jag 3 till varje dag..

Nya medicinen tar kål på mig. Är som en zombie och sover
större delen av dygnen..

Har flyttpackat och rensat en del hos mamma när jag haft ork.

Kinabuffé med mamma i slutet av månaden.


Gjort smörgåstårta till idag (valborgsmässoafton).
 

Kommentarer
Postat av: elin

Hoppas du får en super bra valborg<3

2017-04-30 @ 19:55:10
URL: http://devote.se/johnssons
Postat av: Erika

Jag hoppas verkligen du får må bättre snart!
och såå gott med smörgåstårta ju :)

2017-04-30 @ 22:50:41
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: Carolina Thoor

Ett härlig inlägg! Trist återigen med den här diagnosen, men hoppas innerligt att det snart blir bättre!
Skönt att det nu endast är en månad kvar tills din mor flyttar närmare dig. Spännande! :D

Sv; ja, det är så gott att doppa frukt i choklad. Speciellt jordgubbar! Ja, det är underbart att börja få i ordning i sitt egna hem. Det tar ju självklart ett tag och det var ju inte ens hela två månader sedan som vi flyttade. Så att det får ju ta sina månader, men vi har varit effektiva trotts sjukdom måste jag få säga :D

Ja, det var lite knasigt att du behövde åka ända till Haparanda. Men skönt att ni nu ska försöka göra så att du bara går i Kalix! :)

ÅÅH! Cookies and cremes skulle jag definitivt vilja testa. Jag älskar en Magnum glass som är med kola, mörkchoklad samt ljus choklad. Alltså jävla vad god den är! Typ dubbel kola eller något liknande heter den. Så god!

Tackar. Vi fick en bra valborg och det hoppas jag att även du fick! :)

2017-05-01 @ 11:13:22
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nej tyvärr inte hunnit smakat den än, vi ska göra det idag efter träningen så får hålla tummarna att den är god, men jag har hört mycket positivt om den så är taggad att få smaka :D

2017-05-02 @ 09:26:06
URL: http://nouw.com/fitnessinspiration

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0