Oktober-lista

1. Nämn tre positiva saker/ord om denna månad?
Det har varit en mysig månad, hösten är riktigt mysig.
Jag började må bättre i mitten av månaden och blev
människa igen.
Utbildningen genom Tjejjouren, så intressant och lärorikt!

2. Vad har varit det bästa denna månad?
När jag överraskade mamma med restaurangmiddag och
biobesök i Luleå som födelsedagspresent.

 

3. Vad har varit det sämsta denna månad?
Mitt mående.. Halva månaden mådde jag skitdåligt på grund
av medicinjusteringar. Klarade inte att göra någonting och var
så dåsig, yr och kände mig kanonfull hela tiden.. Låg bara på
soffan/sängen i 2 veckor, så jobbigt. Som tur var fick jag sluta
med den hemska medicinen och öka dosen på den andra istället.

4. Bästa köpet denna månad?
Proteinpulvret i den nya smaken banan/toffee, grymt god!
Smakar precis som godiset bananaskids.

5. Godaste maten denna månad?
Helt klart kinamaten (kyckling i scheuzansås) som jag åt på
Waldorf, men även fläskfilé med potatisgratäng är en favvo.

 
6. Vad vill du göra nästa månad som du inte gjorde denna månad?

Handla julklappar! Ska inte köpa till många detta år men någon
blir det i alla fall.

7. Vilken låt har du lyssnat på mycket denna månad?
Takida - Don't wait up. Underbar låt!

8. Vilka filmer/serier har du sett denna månad?
Har sett en hel del men bland annat Johan Falk, Livet efter dig,
The big bang theory, Follow the money samt filmen Jag älskar
dig - en skilsmässokomedi
på bio.

9. Bästa outfiten denna månad?
 
Haha detta är enda outfit-bilden som jag
har
från oktober.

1
0. Lägg upp någon bild som du har tagit denna månad.
 
Såhär låg jag halva månaden, fyfasiken..
 
När jag blev piggare tog jag morgonpromenader.
 
 Spelade bingolotto med mamma.
 
Åt den nya Ben & Jerry's, såå galet god!

Lycka att vara tillbaka på gymmet efter flera veckors frånvaro.
 
Testade ett nytt recept på saffransbullar. Yum!
 
Tidig morgonpromenad genom stan.

Köpt de första "måste ha"-godiset till advent och jul.
 
Utbildning genom tjejjouren.
 

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Rolig lista!!

2016-10-31 @ 21:01:50
URL: http://gabriellasigfridsson.devote.se
Postat av: Petra

nä faktiskt inte då jag inte har haft behov av det innan har jag känt mig.

Kommer göra det igen sen om om ett halvår lagom när jag ska i väg. Så är man fin igen.

Vågar inte ger mig på det själv utan be min kompis göra det på mig då

aha okej.

mm får hoppas det blir bättre snart nu tar en dag i taget är tyvärr lång väntetid på kurator här i min stad men har nu ställt mig i kön.


2016-11-01 @ 13:25:48
URL: http://brunetpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0