Musiklista

Den här listan har jag knåpat ihop själv och den går ut
att nämna en låt som du lyssnar på i olika situationer.


Nämn en låt som..
Gör dig glad?
Amir - J'ai Cherché (Frankrikes bidrag i ESC -16)


 
Du lyssnar på när du är ledsen?
Shinedown - Second chance.

Är nostalgi för dig?
Sum 41 - No reason

Var populär när du var yngre?
Beror på hur långt bak vi ska gå.. Men Spice girls - Wannabe
var ju riktigt poppis när jag var i 7-10 årsåldern.

Du gärna tränar till?
Beror på vad jag tränar, vissa låtar lämpar sig bättre till benpass
och andra till rygg, biceps osv. Men jag lyssnar gärna på
Amaranthe - Digital world, Rihanna - S&M och Fall out boy -
Centuries under mina pass.

Alltid spelas på dina fester?
Lady Gaga - Just dance.

Du spelar i bilen?
Shinedown - Asking for it.

 
Påminner dig om din första partner/första förhållande?
Rise Against - Prayer of the refugee.

Är fin/har en fin text?
Jill Johnson - Kärleken är.

Du avskyr?
Laleh - Some die young. Har aldrig tyckt om den..

Är bra live?
Nickelback - This means war. Alla deras låtar är bra live!


Kommentarer
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Men guuud så kul lista :D Jag kan typ svara på alla dessa, trots att jag lyssnar på så lite musik :D

2016-10-21 @ 16:11:12
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0