December-lista

1. Nämn tre positiva saker/ord om denna månad?
¦
Det har varit en väldigt mysig månad med julpynt, ljusslingor
och andra faktorer som bidrar till den juliga stämningen.

¦
Vi har lagomt mycket snö, det täcker marken men är inte
överdrivet mycket som vissa vintrar.

¦
Jag har haft en bättre period med hjärnspökena och de har
inte "besökt" mig lika ofta som tidigare.

2. Vad har varit det bästa denna månad?
Att det har varit en mysig månad med julen och allt som hör till;
julfika, julfilmer, uppesittarkväll, julmat och framförallt att man
umgåtts med släkten.

 

3. Vad har varit det sämsta denna månad?
Snöovädret i början av månaden, och att jag fortfarande är sjuk
i utmattningen.

4. Bästa köpet denna månad?
En till vuxenmålarbok. Kan inte få nog av dem, det är så kul och
avkopplande att måla i dem!

 

5. Sämsta köpet denna månad?
Coop X-tras kattmat, haha. Det var så mosig konsistens,
ingen höjdare så Diesel fick återgå till Pussy som han gillar.

6. Vad vill du göra nästa månad som du inte gjorde denna månad?

Försöka läsa i en bok. Saknar det verkligen enormt!

7. Vilken är din mest spelade låt denna månad?
Jag tror det är James Arthur - Say you won't let go.

8. Vilka filmer/serier har du sett denna månad?
Några serier som är standard varje vecka är The big bang
theory och The little couple, sen har jag sett julkalendern
varje dag framtill julafton. Filmer som setts denna månad
är bland annat Hundraettåringen som smet från notan och
försvann (på bio)
, Beck, Tomten är far till alla barnen.

9. Bästa outfiten denna månad?

 Långklänningen på julafton.


10. Lägg upp någon bild som du har tagit denna månad.

Julpyntat hos mig.

Mommo fyllde 90 år! ♥
 
Var barnvakt till min guddotter och hennes storebror i början av månaden.

 Slitit på gymmet, love it!
 
 Det har blivit många timmars målande under december.
Så roligt och avkopplande!

Det har blivit många promenader under månaden, tycker det
är extra mysigt och rogivande att gå på morgonen när det är
skymt/mörkt och man ser all fin julbelysning.
 
Wilma, finaste tomten och jag på julafton.

Jag & mamma på julafton.

Nådde mitt mål för 2016 inom träningen, wiie!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0