Rea på Proteinbars

 
Som flera av er vet (ni som känner mig väl i alla fall) så gillar jag
proteinbars och har haft en hel del här hemma. Nu börjar mitt
förråd med bars ta slut och lämpligt nog har Gymgrossisten denna
vecka en grym kampanj: Rea på ALLA proteinbars, upp till
50 %
rabatt. Helt galet bra ju! Ska absolut lägga en beställning
på bars (och lite annat smått och gott) under veckan.
 
 
När det kommer till bars älskar jag Goodlife och tycker om nästan
alla smaker. Rekommenderar smakerna Banana Bliss och Hallon/
lakrits, de är absolut godaste. Gourmet PRO-baren är en annan
favorit, så himla mumsig! Sen tycker jag även om Bestbar, den är
som Questbar i konsistens och näringsinnehåll men någon krona
billigare. Finns även andra goda proteinbars men dessa tre är
favoriterna hos mig.

Kommentarer
Postat av: Erika

Vilken kanonbra rabatt :)

2016-08-02 @ 17:31:06
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: Tilda Barkselius

Underbart med en rea ju!

2016-08-02 @ 20:03:36
URL: http://fluring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0