Augusti-lista

1. Nämn tre positiva saker/ord om denna månad?
Ω Jag har umgåtts med mycket fint och trevligt folk.
Ω Jag har ätit kinamat, hihi.
Ω Det har varit en mysig månad.

2. Vad har varit det bästa denna månad?
All tid som jag har spenderat med finaste.

3. Vad har varit det sämsta denna månad?

Att jag varit sjukskriven även hela denna månad.

 

4. Bästa köpet denna månad?
Har 2 riktigt bra köp från månaden:
* Hantlarna med olika viktskivor så jag kan variera vikterna
beroende på vilken övning jag kör.
*Beställning från Gymgrossisten med massa godsaker som
proteinbars, proteinpudding, proteingodis och olika syrups.

5. Ångrar du något från denna månad?
Nej det kan jag inte säga att jag gör.

6. Vad vill du göra nästa månad som du inte gjorde denna månad?

Åka iväg på en liten tripp. Det blir ju i september, bara några
dagar kvar tills jag åker till Stockholm ju!

7. Vilken/vilka böcker har du läst denna månad?
Camilla Läckberg - Fyrvaktaren är enda boken som jag läst i.
Då koncentrationen inte finns går det inte så snabbt att läsa..

8. Vilka filmer/serier har du sett denna månad?
The big bang theory (som alltid), Irene Huss, Wallander,
Stranger things osv, samt Lights out på bio.

9. Bästa outfiten denna månad?

 

10. Lägg upp någon bild som du har tagit denna månad.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: JoJo

alltid lika kul att läsa och massa fina bilder! :D

sv; hihi tack, vad kul att du gillar mina ny-bilder! :D kommer komma upp ännu fler. jag tog såå mycket bilder xD haha!! jag vill själv åka tillbaka när jag ser bilderna :(

don't breath har jag inte hört talas om. måste kolla in trailern till den :) men kul att ni båda gillade lights out ändå :)

ja niclas låter bekant. så hette han nog! han var ju ashet! xD hahah! måste fan ta och streama tunnelbanan ^^

vi måste absolut ta och ses nästa år, antingen här hemma i sverige eller utomlands. helst det sistnämnda ;P <3

jo jag fick med mig lite hem från ikea till hemmet. är kul att vara på ikea tycker jag. man vill ju ha så mycket :P låter som att du hade en bra helg. :) resten av helgen så blev det käka ute, gymmet och chilla hemma för min del :)

hoppas din vecka är bra gumman! :) <3

2016-08-31 @ 20:47:52
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Tilda Barkselius

Jättekul att få läsa lite om din månad :)

2016-08-31 @ 21:15:14
URL: http://tilda.vione.se
Postat av: moamedalicia.blogg.se

åh vilka härliga bilder och vilken trevlig lista att läsa. vad kul att åka till sthlm. vad ska du hitta på där? :) kramar fina

2016-08-31 @ 22:06:00
URL: http://moamedalicia.blogg.se/
Postat av: miningalinn

Sp härliga bilder och lista (:

Sv: tycker att det är tråkigt att se på film (:

2016-09-01 @ 14:19:00
URL: http://nouw.com/miningalinn
Postat av: Amanda

Vilken rolig lista! :D

2016-09-01 @ 14:29:01
URL: http://amandalarsson.nu

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0