April-lista

Nämn 3 positiva saker om denna månad.
- Träningen har gått bra och jag har tagit PB i några övningar.
- Jag har umgåtts med Zandra & Marie som jag inte sett flera år.
- Det har varit soligt väder för det mesta.

Vad har varit mindre bra denna månad?
Att min mobiltelefon strulade, men det slutade ju med något bra:
jag köpte en ny mobil, iphone 6s.   En annan mindre bra sak
är att jag är förkyld..

Har du ätit på restaurang denna månad?
Åt brunch på IKEA-restaurangen i början av månaden och
kinamat under shoppingturen i Luleå.

 

Vilken färg har du haft mest på kläderna denna månad?

Svart och grått tror jag.

Vilken är den mest spelade låten denna månad?

Flo Rida – My house spelas dagligen så det är nog den, haha.

Vad har du lagt mest pengar på denna månad?
Förutom hyran så är det mobiltelefonen, det var ju inte gratis
att köpa en ny..

Vad vill du göra nästa månad som du inte gjorde denna månad?
Sitta ute på balkongen och sola.

Hur har det varit på jobbet/i skolan denna månad?
Det har varit rätt mycket att göra på jobbet, men det är inget
ovanligt.. Har ännu mer att vänta mig när jag kommer tillbaka
till jobbet på måndag eftersom jag varit sjuk sen i tisdags.

Bästa outfiten från denna månad?

 
Ladda upp några bilder från denna månad.

 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Hoppas du får en fin valborgsmässoafton

2016-04-30 @ 16:01:03
URL: http://brunetpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0