Lista

Vad heter du i andranamn?
Johanna.

Vad vill du ha just nu?
Godis! Är sjukt sugen på choklad och hallon/lakritsdöskallar.
 
 

Vad brukar du göra på helgerna?
Gymmar, umgås med finisen, shoppar, myser med Diesel osv.

Vad faller du för hos en kille/tjej?
Jag gillar bland annat när personen är lätt att prata med, typ
att man "klickar" direkt och det känns som att man känt personen
länge även fast man kanske inte gjort det. Sen gillar jag humor,
och vackra ögon.

När fick du senaste ett sms?
Idag.

När åt du senast?
För någon timme sen när vi åt frukost.

Vem drack du alkohol med senast?
Mamma när hon var här.

 

Vem pussade du senast?
Finisen.

Vem vill du träffa just nu?
Jag är redan med han jag vill träffa. Men det kanske inte räknas
då, så får säga mamma.
 
Vilken låt har fastnat i ditt huvud?
Det är många men just nu är det "Du swipar höger", haha.
 
Vilken månad fyller du år i?
September.

Vilken festival var du på i somras?
Sommartorsdagarna och Seskis Skärgårdsfestival.

Vad använder du för parfym?
Har massa olika, älskar parfymer! Men just nu använder jag
oftast Escada - Born in paradise och Ralph Lauren nr. 2.

 

Vad gör du helst en lördag?
Beror på om jag är ensam eller med finisen. Ensam så startar
jag gärna morgonen med ett gympass, följt av helgfrukost och
shopping. Under eftermiddagen lagar jag en god middag och ser
någon film.
Är jag med finisen så blir det sovmorgon och mys innan vi intar
en stor helgfrukost. Sen hittar vi på något skojigt eller har en
mysig innedag framför filmer.

Vad väger du?
45 kg.

Favorit tv-program?
Jag älskar The Big bang theory, bästa serien som finns!
Sen gillar jag matlagnings- och bakningsprogram.

Kommentarer
Postat av: anniepiie

Escadas dofter luktar ju så gott. :D

2015-10-25 @ 14:13:04
URL: http://anniepiie.blogg.se
Postat av: Petra

hoppas du får en en härlig söndag kram

2015-10-25 @ 15:01:31
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Celine

The Big Bang Theory är ju så himla härlig!

2015-10-27 @ 12:27:35
URL: http://celinelf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0