Oktober-lista

1. Nämn tre positiva saker/ord om denna månad?
Månaden har gått fort och snart är det jul!
Jag fick veta att jag fått både jobb och lägenhet i Kalix, wiie!
Träningen går bra, jag växer och ser resultat, hihi.

2. Vad har varit det bästa denna månad?
- Att mamma har varit här till 12 oktober, det var så roligt!
- Att jag har spenderat varje helg med min finis! ♥

3. Vad har varit det sämsta denna månad?
Att mamma var tvungen att åka hem, det var tråkigt.
Nu dröjer det till 17/12 innan vi ses nästa gång.

4. Bästa köpet denna månad?
Casein-proteinpulvret "Gourmet-PRO", helt underbart gott att
göra casein-pudding och casein-kladdkaka!

5. Sämsta köpet denna månad?
Vet inte om jag gjort något dåligt köp, haha.

6. Vad vill du göra nästa månad som du inte gjorde denna månad?
Baka lussebullar, haha! Så himla sugen på det!

 


7. Vilken/vilka böcker har du läst denna månad?
Påbörjat Arne Dahl's "Hela havet stormar" men inte läst
många sidor..

8. Vilka filmer/serier har du sett denna månad?
The big bang theory, Pretty Little Liars, Modus, Wallander osv.

9. Bästa outfiten denna månad?

 Bilden är från i somras men jag har haft denna
outfit
i oktober också.


10. Lägg upp någon bild som du har tagit denna månad.

 

 




 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: JoJo

kul att läsa gumman och så fina bilder! :)
hoppas att du har en bra helg! <3

2015-10-31 @ 15:51:09
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Annsoh

fina bilder!

2015-11-05 @ 09:15:00
URL: http://annsoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0