Lista

Vilket tuggummi brukar du köpa?
Extra white sweet mint blir det oftast.

Vilken foundation använder du mest?
Nu har jag inte använt foundation på typ 2 år minst då min hy
mår mycket bättre utan. Men förut använde jag en flytande
från Maybelline som hette "Dream satin liquide".
 

Vad hittar man alltid i ditt kylskåp?
Kvarg, ägg, frukter och grönsaker. Det finns i mängder, hihi.

 
Har du mjölk i kaffet?
Japp, men kan dricka svart också om det inte finns mjölk.

Hur många gånger tvättar du ditt ansikte om dagen?
Oftast två, morgon och kväll.

Kan du gå osminkad?
Jodå, går osminkad rätt ofta faktiskt. Skönt att låta hyn vila.

Hur fördriver du tiden när du åker kollektivt?
Beror på hur långt jag ska åka, men att lyssna på musik är
ett måste. Sen brukar jag även läsa tidningar eller en bok om
det är någon längre resa.

Hur brukar du sminka dig till vardags?
Det varierar, ibland har jag bara fyllt i ögonbrynen och är osminkad
i övrigt och ibland har jag mer smink. I så fall är det ögonskugga,
eyeliner och läppglans.

 
Läppstift, läppglans eller läppenna?
Läppglans, älskar det, hihi.

Kommentarer
Postat av: Erica

Musik och en bok känner jag igen! Jag har alltid en bok i väskan när jag ska nånstans och typ alltid musik i öronen! :)

Svar: Idag har jag haft en lugn dag. Har sovit länge (nästan för länge, hah), och sen har jag fixat blogginlägg och skrivit klart ett personligt brev som jag ska korrekturläsa imorgon innan jag skickar in ansökan. :)

2015-11-15 @ 18:31:50
URL: http://faithhopelove.blogg.se
Postat av: Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Älskar också läppglans hehe ;)

2015-11-15 @ 19:25:23
URL: http://ztinas.spotlife.se
Postat av: MALIN

Vilken rolig lista! Jättekul att läsa :) Läppenna är min nya favorit-produkt till läpparna! Kram

2015-11-15 @ 19:58:48
URL: http://malinkirstine.se
Postat av: Carolina Thoor

Roligt att läsa! :D

Sv; ja, det är lite kul faktiskt! Minns då jag gömde den i garderoben en gång för jag ÄLSKADE den så mycket och ville ha den för mig själv haha. Men min mamma tycker om den tröjan väldigt mycket, men använder den sällan så hon blev inte så ledsen haha :D då var jag typ 14 år och i fredags då jag inte hittade något att ta på mig då vi skulle ut, så letade jag i mammas garderob och hittade den, igen, hihi :D

Okej, jag trodde man kunde köpa det teet på en livsmedelsbutik. Jag letade idag men hittade inget, så det är kanske inte så konstigt haha! Min bror var inne i en stor och billig te butik: det här lakrits/viol teet måste ju bara finnas där! :)

Jag kan förstå det! Hur gamla är dina kusiner? :)
Okej, men det lät inte så dumt ju. En två blir väl bra tills att du hittar en annan lägenhet, en större då du vill skaffa familj med mera :)

2015-11-15 @ 20:17:50
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Petra

kul med sådan lista

ja den var verkligen god min favorit nä tyvärr inte men man kan ju inte vinna jämnt haha :)

okej skönt att det hjälper med medicinen aha okej vad bra att du fick lite nya medicin

2015-11-15 @ 21:00:50
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: NICOLE

SV ja absolut att det är mer krävande nu, det förstår jag med :) Men jag tyckte att det var lugna grejer haha :) Men som sagt vi är ju olika och spenderar ofta helgerna olika :)
Ja det kostar ju men är det något man ska lägga ner pengar på så är det hemmet, tycker jag :) Vi handlar otroligt mycket.. =)
Kul med förnyelse :) Har du bytt stil eller kommer du köpa liknande saker? :)

2015-11-15 @ 21:32:18
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Petra

:)

Jag äter hellre inte pizza så ofta göra mycke hemma gjord pizza aha okej vad gott det lätt.

Ja så är det.
Det gör jag med mysigt med familjen samlad och spela bingo och dricka glögg

Okej vad kul mamma ska till ullared på tisdag och kolla om den finns dörr om den är billig där så ska hon köpa den har hon lovat

2015-11-15 @ 21:55:09
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Cissi

Kul lista ;)

2015-11-16 @ 11:20:34
URL: http://nastanperfekt.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0