November-lista

1. Nämn tre positiva saker/ord om denna månad?
>
Jag har börjat flyttpacka. Skönt att börja i tid eftersom det
snart är jul och då vill jag inte känna stress över packandet.
> Träningen har gått bra.
>
Adventspyntet har åkt fram och det är så mysigt!

 

2. Vad har varit det bästa denna månad?
Att träningen har gått riktigt bra hela månaden.

3. Vad har varit det sämsta denna månad?
Regnigt väder och mycket att göra inför flytten.

4. Bästa köpet denna månad?
Har ju beställt en soffa, soffbord och säng under månaden,
men nu får jag soffan och soffbordet i julklapp av mamma så..
Men då är sängen det bästa köpet denna månad och självklart
produkterna från Gymgrossisten (proteinpulvret, hood-tröjan och
15 Goodlife-bars).

 

5. Sämsta köpet denna månad?
Tråkigheter som hushållspapper, haha. Finns ju roligare saker
att lägga pengarna på!

6. Vad vill du göra nästa månad som du inte gjorde denna månad? 
Äta julmat, hihi. Det ska jag göra imorgon då vi ska äta julbord med
jobbet.Tänk att det redan är december och julmånaden imorrn, wiie!

7. Vilken/vilka böcker har du läst denna månad?
Har inte läst en enda "vanlig" bok.. Men har läst en om utmattning
och vägen tillbaka som jag fick av psykologen.

8. Vilka filmer/serier har du sett denna månad?
De gamla vanliga som alltid: The big bang theory, Halvåtta
hos mig, CSI osv. Har även sett Bond-filmer.

9. Bästa outfiten denna månad?

 

10. Lägg upp någon bild som du har tagit denna månad.

 

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Erika

Så kul att läsa :) Julmat ska jag få äta till helgen, äntligen.

2015-11-30 @ 18:10:41
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: Lis Mari

Jag haaaatar att gå i affärer. Har extrem bacillskräck och har därför svårt att vara bland främlingar och särskilt att prova kläder - det är det värsta. Konstigt dog funkar det i skolan men det är för att jag vet exakt när och hur det städades senast, plus att jag har tillgång till att tvätta händerna när jag vill. Det är svårt när barnen blir sjuka, men annars går det väldigt bra. Jag håller andan och övertvättar fortfarande, men annars är jag helt OK i skolan. Bio kan jag inte gå på av samma anledning som jag inte kan gå på affärer, får sådan otrolig bacillångest >.< Men jag shoppar online, mer än jag någonsin gjort förr. Nu (idag faktiskt) har jag bestämt mig för att gå ner i tid på jobbet, så jag måste sluta shoppa genast!

Jo, jag blir hungrig, men jag tycker inte att det är så farligt att vara hungrig, blir inte så påverkad av det som jag upplever det :) Men äter knäckemackor ibland, har ett paket i kontorslådan. Men jag vet ju att det leder till att jag överäter på kvällarna, så jag ska försöka trixa till den rutinen så snart som möjligt :)

Goodlife har jag aldrig testat, men kanske jag skulle ta och göra det. Nu när jag har gått ner i tid så kommer jag ha mer tid att träna och så också :D :D

2015-11-30 @ 19:04:01
URL: http://lismari.blogg.se/
Postat av: Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Älskar sådana här inlägg :)

2015-11-30 @ 21:50:54
URL: http://ztinas.spotlife.se
Postat av: Erica

Åh, bilden med katten i lådan! Bästa ju! <3

2015-11-30 @ 22:56:52
URL: http://faithhopelove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0