Dag 285 på årsutmaningen

Dag 285: 5 tv-serier som du har avfärdat genom att bara
titta
på omslaget, hört namnet eller sett en kort sekvens ur.

◊ True blood. Har aldrig sett ett enda avsnitt av den tv-serien.
Dissade den direkt då jag hörde att det var något med vampyrer.



◊ Stargate. Verkar så himla tråkig, haha.


 
 
◊ Family Guy. Är inte förtjust i animerat och tycker inte
tv-serien verkar bra.


 
◊ Frasier. Har zappat förbi den tv-serien någongång men
tycker inte den verkar bra.

 
 
 
◊ South park. Animerad och inte så jätterolig enligt mig.
Inte något för mig.

Kommentarer
Postat av: Lilla Malin

Har sett något avsnitt av True Blood, sen blev det inte mer av någon anledning men har inga problem med vampyrer. Däremot håller jag med dig om Family Guy och South Park fast på grund av humorn!

SV: Ah, vi flyttade precis från Kristineberg :)

Postat av: Michelle

Jag gav True Blood en chans då jag gillar vampyr-serier men fastnade inte alls för den.

sv. Jag har också motiv klart samt plats för tatueringen men måste bara boka tid men funderar på att vänta och göra samtidigt som min vän som också vill göra en tatuering.

2014-10-12 @ 17:30:48
URL: http://mischakaro.blogspot.se/
Postat av: carolines

true blood är ju bra juuu :D

2014-10-13 @ 14:24:58
URL: http://carolines.for.me/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0