Dag 333 på årsutmaningen

Dag 333: Hiss & Diss - Inför julen.
 
 
Hiss:
+ Det är så mysigt, hela december är en mysig månad.
+ Förberedelserna. Att julpynta, julbaka och köpa julklappar,
det är så roligt och mysigt!
+ Glögg och lussebullar. Älskar det!
+ Julmusik. Tycker det är så mysigt att spela julmusik medan
man fixar med julpyntet, slår in julklappar och bakar.

Diss:
- Stressen. Jag brukar inte vara så stressad inför julen
eftersom jag är ute i god tid med julklapparna. Men ändå
känner jag av en viss stress dagarna innan julafton då man
ska baka olika sorters julfika, göra julgodis och så vidare.

Kommentarer
Postat av: E m e l i e

- Det låter bra, man ska lyssna annars bränner man ut sig tillslut (hänt mig ett antal gånger hehe) ;) Jag var på fest igår med vänner, du då? :)

2014-11-29 @ 13:55:10
URL: http://nattstad.se/bymelli
Postat av: Anonym

Det bli gsi tror den heter så

2014-11-29 @ 15:19:08
URL: http://brunetpetra.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad skojigt

Gott med lussekatter

2014-11-29 @ 15:41:50
URL: http://brunetpetra.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad mysigt :)

2014-11-29 @ 15:49:44
URL: http://brunetpetra.blogg.se
Postat av: JoJo

men mums vad gott! :D

sv; ja det är väldigt frustrerande faktiskt! skulle kunna döda för att få äta bara en hamburgare med pommes. hahah! :( alltså, det går upp och ner. är rätt bra på dagarna. men måste fortfarande ta värktabletter två gånger på kvällen och natten för att kunna sova. :( måste ringa tandläkaren igen på måndag. jag orkar inte mer nu! :(

hahah fan vad smart, det ska jag fan ta och prova! :D skulle vara skönt att slippa allt rörande ;P

jag dricker knappt läsk när jag är ute på restaurang längre. är väldig, väldigt sällan jag dricker det. jag föredrar loka framför läsk :) oj, julmust som är så gott! det dricker jag som sagt en del nu i juletider och har redan fuskat med att dricka två stycken små. haha! xD ja men det tycker jag låter som en plan. ni får dricka julmust och äta massa gott! :)

jag tycker att du ska börja prenumerera på det. jag är grymt nöjd med min första box och det är ju inte dyrt med 179kr i månaden heller :) bara omega 3-tabletterna från oriflame kostar 159kr. :P jag ser verkligen fram emot att få prova knäckebrödet som är med i boxen, det ser så himla gott ut. lika dom kalorifria nudlarna från fittnessguru! :D haha, du får ta och testa knäckebrödet. du kanske hinner äta det före mig med tanke på att jag inte vet hur länge min tandjävel tänker krångla. -.-

2014-11-29 @ 15:54:06
URL: http://rockdoll.devote.se
Postat av: Lilla Malin

Jag tycker mest det är andra som stressar upp sig, dessutom i onödan ;)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0