Dag 327 på årsutmaningen

Dag 327: 5 godsaker som du äter minst en gång i månaden.

 
1. Naturgodis. Jag älskar verkligen det, såå gott! Särskilt
cashewnötter med sourcream & onion-smak och kokostoppar
doppade i choklad. Yummie!

2. Choklad. Här har ni en riktig chokladälskare, hihi. Choklad
är det bästa jag vet!

3. Lösviktsgodis. Hur gott är inte det? Älskar att gå runt i butiken
och blanda massa godissorter. Choklad, lakrits, sura, sega, fudge -
you name it.

4. Fika. Så himla mysigt att gå på café och ta en latte och något
bakverk. Blir det inte ett cafébesök så fikar jag något hemma.
Bulle, morotskaka, kakor, muffins eller något annat gott.

5. Rågbröd. Haha inget onyttigt utan tvärtom - något nyttigt
och en riktig "godsak", haha. Älskar att äta rågbröd med
ägg och kaviar på och så en mugg kaffe till det. Mums!

Kommentarer
Postat av: Alicia - Alicia And Stuff

Åh ja, naturgodis är himla, himla mumsigt!

Sv. Ja, det är sant, haha!

2014-11-23 @ 16:48:33
URL: http://Aliciaandstuff.blogg.se
Postat av: NICOLE

Jag är precis som dig på denna punkten haha :)

SV: Jag kollade ärligt inte så mycket förra året :/ Tyckte det var vissa bra men ibland tilltalade det inte mig alls. Men ja Petter (första) var ju hur bra som helst :) De verkade ha det så mysigt ihop den säsongen :)

Toppen att den syns så väl så du bara kan ta den då på flygplatsen :) Jag slår och slåss med de andra om de svarta väskorna ;) Men jag är ju inte ute och flyger så mycket (som tur är :) hehe)

Han blir säkert nöjd :D Ska klura ut mer till Henrik nu i veckan :) Men det är ju tid kvar!

Jag är också kräsen, äter till och med minus sånt som du gillar! Så jag äter inte mycket :) Men jag älskar mackor med skinka på så såna brukar det slinka ner några.. Så det går ingen nöd på mig ändå :) I år ska vi vara med Henriks familj och äta på lunchen, ska bli spännande att se hur det går till hemma hos dem :)

Favoriten är i alla fall köttbullarna :D Haha. Och juleskinkan. Brukar ju fira med mamma, Rickard (låtsaspappa) och då är vi hos hans föräldrar , och jag kan lova dig att hans mamma är en gud på att som har med mat att göra. Hon gör så sjukt goda bröd också, så jag äter som sagt massor av det ;D

Härligt med rekord :D Ja det är ju bra det med!

Jag som sträckte mig häromdagen när jag skulle knäcka ryggen och nu känns det i bröstkorgen :O Vet inte alls vad som hände.. Lite obehagligt det där, men så länge det inte rör hjärtat är det väl inga problem :)

2014-11-23 @ 16:53:38
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Vilma

Ååååh choklad är ju bäst!

2014-11-23 @ 18:39:01
URL: http://www.petterssonvilma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0