Dag 138 på årsutmaningen

Dag 138: 5 spel som du rekommenderar.
Jag gillar både sällskapsspel, spel på iphonen, pc-spel och så vidare,
så ni får en blandning av lite alla möjliga spel.

 
1. Wordfeud (app till telefon) - Jag älskar WF, tröttnar aldrig.
2. Yatzy (sällskapsspel) - Har spelat det ända sedan jag var liten
och det är fortfarande lika roligt.
3. The sims (PC-spel) - Nu har jag inte spelat det på över ett år,
men jag kan sitta i timmar och bygga och inreda hus. Det är det
roligaste med Sims-spelen.
4. Med andra ord (sällskapsspel) - Här får man verkligen skratta.
Man ska förklara ord/saker med andra ord helt enkelt, haha.
5. Backpacker (PC-spel) - Förut spelade jag Backpacker jätteofta,
tyckte det var superkul. Tyvärr blev det något galet med mitt spel
så det ville inte fungera i min bärbara dator..

Kommentarer
Postat av: Life of Johanna

släng gärna iväg en förfrågan på WF heter lifeofjohanna där så kan vi spela

2014-05-18 @ 15:44:49
URL: http://lifeofjohanna.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0