Dag 76 på årsutmaningen

Vecka 12’s tema i årsutmaningen handlar om teknik.
Ett tråkigt ämne enligt mig men vi får se vad det är för frågor.
Dagens fråga är i alla fall:


Dag 76: Finns det någon teknisk pryl som de flesta andra
har som du valt att inte äga?
En ipad/surfplatta. Förstår inte riktigt varför man ska ha en ipad/surfplatta..
Jag tycker att det räcker med iphone och bärbar dator. Med båda sakerna
kan man ringa, skicka meddelanden, spela spel, surfa, ta bilder och
så vidare. Så enligt mig är det onödigt med en surfplatta, jag klarar mig
superbra med iphonen och bärbara datorn.

 

Kommentarer
Postat av: Nathalie Tegelstam

Håller med dig, så onödigt med en surfplatta. Speciellt att dem i skolan ska få en, det blir jag verkligen irriterad på!

2014-03-17 @ 15:34:18
URL: http://nathalie.vionno.se
Postat av: NICOLE

Skulle inte jag hålla koll på något i din årsutmaning? Har jag missat det?? :)

SV ja det var gott :D MEN ÅHH det lät ju godare.. jordgubbar är ju det bästa!!

Ja inte alls kul :( Har bara varit utanför dörren lite smått bara :) Men imorgon blir det skola så hoppas det är bättre då!

2014-03-17 @ 19:18:48
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: NICOLE

Skulle inte jag hålla koll på något i din årsutmaning? Har jag missat det?? :)

SV ja det var gott :D MEN ÅHH det lät ju godare.. jordgubbar är ju det bästa!!

Ja inte alls kul :( Har bara varit utanför dörren lite smått bara :) Men imorgon blir det skola så hoppas det är bättre då!

2014-03-17 @ 19:19:09
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0