Dag 72 på årsutmaningen

Dag 72: Om du bara fick välja ett resmål att besöka en
vecka om året resten av livet, vilket blir det?
Oj vad svårt att bara välja ett resmål, jag är en sån som gärna vill
testa på nya orter/länder varje gång. Jag har varit på Mallorca och
Gran Canaria, men skulle gärna vilja åka till Teneriffa, Grekland,
Thailand, Italien, New York och så vidare.. Men om jag bara får
välja ett resmål att besöka en vecka om året för resten av mitt liv,
då skulle det bli Grekland tror jag. Specifik ort vet jag inte men
Rhodos och Kreta lockar mig just nu. Har tidigare tittat runt på
resor till Grekland så jag hoppas att jag en dag kommer att besöka landet.

 

Kommentarer
Postat av: Nathalie Tegelstam

- vad roligt att höra, det är så det ska vara:)) kramar

2014-03-13 @ 21:04:18
URL: http://nathalie.vionno.se
Postat av: Anonym

ohh älskar greece;) jag är grek så det är inte så konstigt!ahah gillar du grekmat?

2014-03-14 @ 00:04:19
URL: http://psychedelique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0