Dag 159 på årsutmaningen

Dag 159: 5 prylar du ägde och tyckte om för 5 år sedan.
Hade en fritös som jag tyckte om, gjorde ofta strips, chicken nuggets,
friterad banan, chili cheese och så vidare. Älskade att fritera strips,
de blev precis som när man äter på snabbmatställen.

Min DVD/VHS-spelare, den användes flitigt eftersom man kunde
se både DVD, brända filmer och gamla VHS-filmer. Har fortfarande
kvar spelaren men den har tjorvat jättemycket senaste tiden så nu
kan jag inte se något med den längre..

Cykeln var en favorit, använde den varje dag till och från gymnasiet.
Tyvärr har jag inte kvar den nu då den var för liten.

En hemmagjord väggljuslykta som jag gjort själv. Den var jättefin
och det var så mysigt att ha tänt den i hallen. Tyvärr fick jag slänga
den när jag bodde i Umeå då den gick sönder.

Kommer inte på en femte sak just nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0