Dag 153 på årsutmaningen

Den här veckan handlar årsutmaningens tema om "5 år sedan".
Det kan nog bli rätt roligt att svara på de frågorna. Jag ska försöka
gå tillbaka i bloggarkivet och se ifall jag hittar några gamla bilder
från 2009 (fem år sedan), det borde jag göra med tanke på att
jag bloggade då. Temats första fråga är:

Dag 153: Vem var du för fem år sedan?

För fem år sedan var det 2009, året då jag fyllde 18 år.
I bloggarkivet hittade jag ett inlägg om vårt gymnasie/projektarbete
som jag och två klasskompisar gjorde, det blev en artikel i tidningen
om det. Klicka på länken så ser ni inlägget och artikeln. Gick andra året
på Barn- och Fritidsprogrammet, var sambo och bodde i Kalix. Jag fotograferade
mycket under gymnasietiden, fotade allt och alla, haha. Jag började även
övningsköra litegrann under sista halvåret 2009 samt fick köpa alkohol för
första gången (eftersom man får köpa alkohol i Finland när man är 18 år).

Bilder från 2009.

Kommentarer
Postat av: VERONICA - modeblogg

Sååå bra blogg! :) Hoppas du fått en grym start på denna månad! Kramkram.

2014-06-02 @ 18:32:45
URL: http://vveronicas.com
Postat av: ☆Z I N J A☆

ser nu att du har ju haft din blogg hur länge som helst:0

2014-06-02 @ 19:10:18
URL: http://zinja.blogg.se/
Postat av: Life of Johanna

Kul med bloggarkiv som tala om för en vad man gjorde :)

2014-06-02 @ 19:37:37
URL: http://lifeofjohanna.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0