Dag 21 på årsutmaningen

Dag 21: Vad är det roligaste du sett ett djur göra?
Antar att det inte behöver vara ett vilt djur på denna fråga så
därför tar jag två exempel på roligheter som min katt Diesel har gjort.

 
- När Diesel leker apport. Han må vara en katt men han gillar att
leka apport (hämta en sak som jag kastar iväg). Tycker det ser
så roligt ut när han hämtar saker som jag kastar för vanligtvis är
ju apport en träning/lek för hundar.

- När jag busade med Diesel och han skulle hoppa efter en
leksak som satt fast i ett snöre. Då hoppade han upp på
mammas säng och råkade hoppa in i väggen för att sedan falla
ned bakom sängen. Smidig katt va?

Kommentarer
Postat av: En plats i solen

Haha roliga saker han har för sig

2014-01-21 @ 16:39:46
URL: http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0