Dag 365 på årsutmaningen

Sista dagen på årsutmaningen är här, tänk att det redan har gått
365 dagar sedan jag påbörjade utmaningen och nu är det dags
att avsluta den.
 
Dag 365: Utvärdera denna 356 dagars-utmaning!
Ska jag vara helt ärlig så är det väldigt skönt att den är över nu,
haha! Jag gillar listor och utmaningar men den här var väldigt
lång då den har pågått ett år. Men nu är den avklarad och jag
har ju svarat på frågorna nästan varje dag utom typ 4 dagar.
Ibland har det varit roliga och bra frågor och ibland var de så
tråkiga så jag ville spy, haha. Något positivt är ju att det har
kommit upp ett inlägg varje dag i alla fall. Nu är årsutmaningen
som sagt färdig och jag kommer inte göra någon mer sån, haha.
 
Julafton 2013

Kommentarer
Postat av: Linda Lövberg Hjären

Väldigt roliga listor har det varit :) men hade aldrig orkat med det själv :)

2014-12-31 @ 11:50:53
URL: http://lindahjaren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0