Dag 349 på årsutmaningen

Veckans tema på årsutmaningen handlar om "skydd" vilket låter
tråkigt i mina öron.. Men vi får väl se vad det är för frågor.
Första frågan är i alla fall,

 
Dag 349: Vad tycker du om försäkringar och har du
utnyttjat en försäkring någon gång?

Det är väl bra att försäkringar finns men jag tycker det är en
djungel.. Jag är inte alls insatt i det men har ändå olika försäkringar
som tillexempel inkomstförsäkring, hemförsäkring, livsförsäkring
(tror jag det heter). Men om jag har utnyttjat en försäkring någon
gång vet jag faktiskt inte, haha.

Kommentarer
Postat av: Lilla Malin

Jag tycker det är viktigt. Jag nyttjade ju ganska nyligen min gravidförsäkring och även om man inte nyttjar olycksfallsförsäkring eller livförsäkring så vill jag inte ens tänka på vad som kunde ha hänt utan den. Nej, det är bra!

SV: Ah, vad mysigt det lät!

Postat av: Anonym

Sv: vad bra min helg var ok blev sjuk i söndags men kände redan av det i lördags!

2014-12-15 @ 12:53:30
URL: http://fbb.blogg.se
Postat av: Erika

Ja försäkringar är minsann bra :)

sv. Åh men vad kul ^^

2014-12-15 @ 16:25:34
URL: http://icanpikan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0