Dag 348 på årsutmaningen

Dag 348: 5 fester du aldrig vill/aldrig kommer glömma.

 
1. Studentfesten 2010. Absolut en av de bästa dagarna i
mitt liv! Jag var så himla glad över att ha tagit studenten.
Festen var superbra med god mat och massa gott att dricka.
Tyvärr blev jag jättesjuk efter studenten men det var det
fasiken värt, haha.



 
2. Examensfesten 2014. Samma sak här, en av de bästa
dagarna! På själva examenskvällen firade jag med mamma
och moster i Umeå på en restaurang. Helgen efter hade jag
examensfesten i norrbotten och det var riktigt lyckat! Lite för
mycket av det goda under kvällen och natten men examen
ska ju firas rejält!



 
3. Kusinens inflyttningsfest 2012. Det var en väldigt rolig
kväll med massa alkohol vilket resulterade i världens baksmälla!
Har aldrig varit så bakis som efter den festen, haha. Jag brukar
oftast bara ha huvudvärk när jag är bakis. Det är sällan som jag mår
illa och spyr, men det gick inte att undgå den gången. Fy alltså!



 
4. Jims fest. Första gången som jag festade i Växjö med J och hans
kompisar var vi till Jim. En rolig kväll med mycket människor, alkohol
och trevligt sällskap. Det jag minns bäst från kvällen är vår entré:
vi kom in genom ytterdörren och tappade två av påsarna med
alkohol så det blev en del glas och alkohol på golvet, haha.



 
5. Nyårsfesten 2008. Den nyårsaftonen firade jag med hela
släkten + massa andra människor. Min kusin gifte sig och döpte
sin dotter och jag var både brudtärna och blev gudmor till Wilma.
Så kul! Man kan säga att det blev tre fester i en den nyårsaftonen:
nyårsfirande, dopfirande och bröllopsfest. Hade en riktigt bra nyår!

Kommentarer
Postat av: Petra

sv vad härligt med lite jul ledighet.
börjar själv jobba den 7 januari

2014-12-14 @ 13:25:04
URL: http://brunetpetra.blogg.se
Postat av: JoJo

jag kommer heller aldrig glömma min student, en av dom bästa dagarna i mitt liv :) trots att jag fick migrän under dagen och inte kunde vara med på kvällen, men jag var nöjd ändå. :P

sv; HAHAH nix jag gillar inget utav det. ;P jag är lite kräsen när det kommer till vanlig svensk husmanskost, annars är jag inte så kräsen när det kommer till mat :) haha hoppas du får stuvade makaroner när du är hos din mamma under jul ;)

ja det håller jag också med om att det är ännu mysigare att ta en fika med än vän såhär i juletider :) hoppas att du har fått en lugn helg och att dina batterier är laddade inför kommande vecka :) jag såg på insta att du hade gjort fröknäcke! dom såg sjukt goda ut! har också recept på det som jag har tänkt prova :)

ja jag tycker att du ska köpa det knäcket när du känner att du behöver ha hem en ny sort :) jag ska själv köpa hem det igen när det är slut här hemma :) åh vad fin julklapp, med hemmagjort fröknäcke i en fin glasburk. såna julklappar uppskattas ju alltid! :D

2014-12-14 @ 13:37:20
URL: http://rockdoll.devote.se
Postat av: Boel

Mysigt :)

Sv: Härligt :p

2014-12-14 @ 13:59:01
URL: http://boelish.blogg.se
Postat av: Ida

Låter som att du har gjort mycket roligt!

Svar: Jag spelade League of Legends. :) Vad mysigt! Haha, ja!

2014-12-14 @ 14:58:22
URL: http://alwaysida.blogg.se
Postat av: Petra

sv det ska bli skönt med 2 veckor ledighet

2014-12-14 @ 15:22:54
URL: http://brunetpetra.blogg.se
Postat av: Ida

Svar: Härligt att ha lite minnen i alla fall! Testa spelet :)

2014-12-14 @ 15:47:07
URL: http://alwaysida.blogg.se
Postat av: JoJo

sv: tack så mycket! blev jätteglad när jag såg att jag hade vunnit! :)

aaw, trist att du blev dålig på kvällen :( men är ju tur att du hade haft kul under dagen i alla fall, så det inte blev helt misslyckat :)

ja alltså, mycket husmanskost är gott, men inte allt ;P haha! håller med att potatis/potatismos med köttfärslimpa och gräddsås är gott! :D lika korvstroganoff och ris! :D jag håller tummarna att du får äta det hos din mamma då nån dag ;)

härligt att höra att du har laddat batterierna för dom sista arbetsdagarna :) skönt för dig att du bara jobbar tre dagar till innan jul. själv jobbar jag sju, men sen blir jag ledig i två veckor! :D haha härligt att ditt fröknäcke blev så gott! då ska jag själv prova det nån dag när jag har tid :) blir säkert efter jul :P

2014-12-14 @ 16:18:02
URL: http://rockdoll.devote.se
Postat av: Anonym

Sv: haft en bra helg? :)

2014-12-14 @ 16:53:26
URL: http://fbb.blogg.se
Postat av: Carolina

Jaha vad roligt :D ditt favorit band eller? :)

Förstår det! :) det är mysigt. Mysigt att julhandla också om man vet vad man ska ha och vad man vill ge bort :D annars avskyr jag allmänt att shoppa xD

2014-12-14 @ 17:08:19
URL: http://knaset.blogg.se
Postat av: MATILDA

Vad härligt alltihopa! :D

2014-12-14 @ 17:17:15
URL: http://matildays.se
Postat av: Erika

Ja studenten glömmer man inte i första taget :)

sv. Ja, jag såg lucia på tv. Gjorde du? Jag tyckte dock inte det var så bra :)

2014-12-14 @ 17:55:46
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: Olivia

Hej! Jag har en tävling på min blogg just nu och det hade varit kul om du var med. Fin blogg! <33

2014-12-14 @ 17:59:30
URL: http://nouw.com/oliviamodigh
Postat av: Lilla Malin

Ja, studenten glömmer man inte i första taget ;)

SV: Det blev rocky road och snickerskakor :)

Postat av: Kajsa-Stina

Åh vad mysigt! Jag har ju själv aldrig tagit studenten tyvärr men jag kan verkligen föreställa mig vilken lycka det måste vara! Helt obeskrivligt :)

sv: Jag håller helt med dig om det! Frukost är verkligen bland dom bästa måltiderna på dagen. Alltså jag fattar inte hur det kan vara så gott att äta på morgonen haha? Jag kan riktigt längta till att få äta frukost på kvällen när jag går och lägger mig. Liksom ligga och fantisera om det under natten haha! Vadå frukostälskare? :D Periodisk fasta har jag också hört talas om men det är inget jag skulle prova på. Det kan ju inte vara bra egentligen att fasta och sedan äta med ojämna mellanrum? Det om något borde ju förvirra förbränningen kan man tycka?

Mums vad gott det lät med äpple och kanel på! Det har jag aldrig testat att bara äta sådär rakt av innan :D Jo i äppelpaj då men det är ju inte riktigt samma sak då äpplena är varma och att det är massa paj runtom liksom hehe :)

Åh så mys att gosa till den framför en film! Jag älskar också Johan Falk filmerna. Såå sjukt bra. Finns verkligen mycket bra Svenska filmer måste jag säga vilket ju såklart är kul! Det ska vi vara stolta över hihi. Jag tycker även Beck är bra. Gillar Gunvald ;)

Hoppas du annars har haft en fin dag idag och får en fortsatt fin kväll :)

2014-12-14 @ 19:18:26
URL: http://www.anorexinojag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0