Utmaning

 
Det är evigheter sedan jag gjorde en utmaning så nu tänkte jag
att det är dags. Denna utmaning håller på i 20 dagar och jag
tänkte påbörja den imorgon. Enjoy!

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig
Dag 2 – Min familj
Dag 3 – Såhär såg förra året ut
Dag 4 – Om jag vann en miljon skulle jag
Dag 5 – I min väska
Dag 6 – Den bästa tiden på året är
Dag 7 – Det vackraste jag vet är
Dag 8 – Min senaste resa
Dag 9 – Kärlek för mig är
Dag 10 – Min favorit-outfit
Dag 11 – Vad jag ätit idag
Dag 12 – Det här faller jag för
Dag 13 – Mitt livsmål är
Dag 14 – Det här hade jag på mig idag
Dag 15 – Mina favoritserier är
Dag 16 – Bild på mig och min bästa vän
Dag 17 – Min favoritresa
Dag 18 – Mitt favoritminne
Dag 19 – Det här gör mig glad
Dag 20 – Det här upprör mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0