Dag 18 - Mitt favoritminne

 
Haha en sak som jag aldrig kommer glömma är första gången
jag var på fest i Växjö för lite över 1 år sedan. Det var första
gången jag skulle träffa J's kompisar. Vi gick med våra fulla
systempåsar till J's kompis som hade festen. När vi kom dit
var killen sjukt stressad och höll på att tvätta och sånt, sprang
fram och tillbaka. När vi skulle ta av oss ytterkläderna så
råkade vi tappa systempåsarna på något vis.. Pang sa det så
var ciderflaskorna och burkarna i golvet och det bara sprutade
ut cider, haha. Jag tyckte så synd om J's kompis som var nog
stressad redan innan. Men nu efteråt skrattar vi åt det för det
är något minnesvärt, en kul första träff i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0