Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig

 
 - När jag var yngre och gick på mellan- och högstadiet kallades
jag för Miizing (därav bloggnamnet) av alla, men nu är det Mia
som gäller.

- Jag har tidigare varit sjuuukt rädd för att ta blodprov och sprutor
men nu efter alla sjukhusbesök är det inga problem alls.

- Jag dricker minst 2-3 muggar te eller kaffe per dag.

- Jag är bara 160 centimeter lång (kort)

- Jag vill flytta söderut när jag är klar med utbildningen.

- Älskar att gå ut och äta på restaurang, så himla mysigt!

- Jag har skostorlek 40-41, bigfoot haha

- Jag kommer måsta äta medicin livet ut.

- Jag har glasögon/linser men min syn blir bättre för varje år
vilket är jätteskönt!

- När jag var utomlands som sexåring hamnade jag i en djup
”grop” i havet och kom inte upp på egen hand. Sedan dess har
jag ogillat att bada i hav.

Kommentarer
Postat av: Clara

Tack snälla du!

2013-11-03 @ 12:02:51
URL: http://clararingqvist.blogg.se
Postat av: NICOLE

åh så kul med en utmaning, ska nog också göra det! :))

2013-11-03 @ 20:35:46
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0