Lista

Vad blir ditt namn baklänges?  aiM
Vem betyder mycket för dig?  De personerna vet om det
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? När jag var nyfödd
fick jag ligga 5 veckor innan jag fick åka hem, men annars har det
bara varit 1 dag.
Har en dröm gått i uppfyllelse?  Jajemän, många!
Vad har du för startsida på internet? Min blogg. Ego eller? Haha.
Vem ringde dig senast?  Mamma
Har du haft vattkoppor? Yesbox
Har du någon gång testat karate?  Nej
Vilken mobilringsignal har du?  Någon standard på iphone.
Minimorötter eller pommes frites? Pommes alla gånger om ,hihi.
Första sporten du gick på? Barngympa tror jag? Men annars var det
innebandy.
Vad längtar du mest till just nu? Nästa Ullaredbesök, hihi.
Hur gammal har du tänkt bli?  Minst 80 vill jag bli i alla fall.
När åt du senast en fiskbulle? Aldrig ätit och kommer aldrig äta, usch!
Vad drömde du inatt?  Minns inte.
Vilken tv-serie är bäst?  CSI Miami, Criminal Minds, Gossip Girl osv.
Kan du gå ner i spagat? Nej
Vad åt du senast idag ?  Frukost: Två mackor och te.
Höga eller låga strumpor?  Låga, ankelstrumpor.
Vad är du mest rädd för i hela världen?  Finns mycket jag är rädd för, haha.
Röd, grön, blå eller gul mjölk?  Röd.
Vad har du för färg på ditt påslakan?  Vit/röd-rutigt just nu.
Vad ska du döpa dina barn till?  Finns många fina namn!
Sommar eller snö?  Sommar såklart.
Bikini eller baddräkt?  Bikini.
Är du mörkrädd? Inte när jag är inomhus, men gillar inte att vara ute när
det är mörkt. Så ja, lite mörkrädd är jag.
Riktig gran eller plastgran?  Riktig gran är finast men jag har plast.
Tänt eller släckt när du ska sova?  Släckt, kolsvart.
Godaste drickan till frukosten?  Te!
Vem kramade du senast?  Diesel
Älskar du att sjunga?  Åh ja, men det låter nog inte superbra..
Har du spelat kille i en teater?  Nej
Kan du ditt mobilnummer utantill? Jajemän.
Har du tråkigt?  Nej inte för tillfället.
Sjunger du i duschen ?  Ibland.
Vilken färg har din jacka?  Använder en svart kappa just nu.
Använder du långkallingar? Om det är kallt.
Vem saknar du just nu ?  Några stycken.
Vad ska du göra nu? Det får vi se


Kommentarer
Postat av: Elin

Okej, hoppas att det löser sig nu då när du fått medicin. Trist dock att du måste börja ta det redan i den här åldern :/

Jo precis, jag jobbar på en förskola i Sävar :)

2013-03-18 @ 16:37:44
URL: http://elandersson.blogg.se
Postat av: l

kul o läsa svaren:D

2013-03-18 @ 17:58:06
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: stackare, du har det inte lätt. Hoppas det är något trevligare nu då, då man har uteslutit struma! Nus är ju väldigt bra, jag är stammis där typ ^^

2013-03-18 @ 18:06:51
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0