Lista

 

Visste du..
att jag vill ha - Sommar!
att jag lyssnar mest på - Nickelback
att min första riktiga kyss - Var för längesedan
att jag avskyr när folk snackar - Skit
att kärlek är - Mysigt!
att jag gillar att - Kramas
att jag alltid kommer att - Vara mig själv
att jag är hemligt förälskad i - Vin Diesel
att min mobiltelefon är - En iPhone 4S
att idag har jag - Bara hunnit vakna, ta medicin, samt ätit frukost
att jag just nu tänker på -  Att jag vill vinna ikväll på Bingolotto.
att imorgon kommer jag -  Sova tills jag vaknar av mig själv
att jag hoppas – Att jag vinner ikväll på bingolotto, haha.


Har du:
Någon som förstår dig? - Ja
Någon som du saknar?  - Yesbox
Någon som du hatar? - Ja det finns en
Har du pratat med någon idag? - Ja mamma
Har du gråtit idag? - Nej
Har du skrattat idag?Ja


Jag:
Svär ofta? - Tyvärr, haha
Sjunger i duschen? Sällan men det händer
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - Haha nej
Skrattar åt dina egna skämt? - Haha ja ibland
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? – Japp!

 

Har du:
piercingar? 6 stycken
Syskon? -  Halvsyskon
Jobb? - Just nu studerar jag men jobbade i sommras
Rymt hemifrån? Nej
Färgat håret? - Ja senast iförrgår
Bra självförtroende? - Det beror på, ibland är det bättre, ibland sämre.
Sagt "jag älskar dig" till någon? - Ja
Varit kär? - Ja
Gjort något olagligt? - Det har nog alla
Somnat i skolan? - Haha ja det har hänt
Sett en fallande stjärna och önskat? - Ja
Smugit ut utan lov? - Säkert
En hemlighet som ingen annan vet? - Japp
Sovit en hel dag? - Haha ja när jag varit riktigt bakis
Somnat gråtande? - Ja
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? - Nej
Blivit generad inför folk? -  Ja
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - Ja
Varit på en festival? - Yesbox, Luleåkalaset och PDOL
Haft ett förhållande i under en månad? - Jo men inget seriöst
Färgat ditt hår svart? - Nej mitt hår är redan nog mörkt

 

Vad:
Längtar du till mest just nu? - Allt möjligt
Ska du göra i helgen? - Helgen är ju typ över men nästa helg blir
det väl att ta det lugnt med Diesel
Har du för kläder på dig? - Svarta mjukisbyxor och rosa topp
Gjorde du igår? - Shoppat, åt god mat och umgicks med mamma
Ska du göra i sommar? - Förhoppningsvis jobba och bli brun, hihi.
Åt du senast? - Frukost
Har du för mobil? - iPhone 4S
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? Skrika

 

Allmänt:
Har du pussat en groda?  Nej blä
Kan du hjula? Haha nej
Biter du på naglarna? Tyvärr
Skulle du kunna hoppa fallskärm? Aldrig!
Har du sjungit inför publik? Ja
Följer du mode? Nja vet inte, använder det jag tycker är snyggt
Är du blyg? Beror på, ibland kan jag vara det i början


Kommentarer
Postat av: benedit ♥

sv; tacktack! :) idag ska jag vara med en kompis och sen åka till stan, själv? :)
kram

2013-03-31 @ 12:27:58
URL: http://moufieeh.blogg.se/
Postat av: MALIN SUNDIN | MODE & FOTO

RE: ja men verkligen :) fast jag funderar på att antingen läsa till PT eller någon kurs inom fotografi också :)

2013-03-31 @ 13:26:09
URL: http://malinsundin.blogg.se
Postat av: Carolina Thoor

Oj måste missat det :( åh vad jobbigt!! :(

2013-03-31 @ 15:27:19
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Malva Nyström

- fin header du har nu! (:
alllt bra?

2013-03-31 @ 15:32:40
URL: http://mkdn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0