Lista

 
När vaknade du imorse? Vid 09-tiden
Vad var det första du tänkte när du vaknade? Att jag är glad.
Vilket humör är du på? Glad
Vad har du på dig just nu? En topp och jeans
Vad skulle du vilja äta just nu om du får välja precis vad som helst?
Smörgåstårta, men snart får jag äta det. Mums!
Vad köpte du när du drog ditt kort senast? Använder typ bara mitt
kort när jag tar ut pengar. I affärer vill jag alltid betala kontant.
Vilken var den första sidan du gick in på internet idag? Blogg.se
Vad ska du göra idag? Har inga planer, får se vad vi hittar på.
Men filmtittande blir det nog ikväll i alla fall, och så ska vi göra smörgåstårta.
Vilken är den första låten du lyssnade på idag? Har faktiskt inte
lyssnat på musik idag.
Vad gjorde du för exakt en vecka ,den här tidpunkten? Inte en aning..
Så bra minne har jag inte, haha!
Tror du att du kommer få någon komplimang idag? Haha inte för att
skryta men det tror jag. Brukar få komplimanger av en person, hihi.
När fotade du senast, och vad? Fotade en sötnos idag.

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Så kul med listor :D
SV jaa jag undrade vart du hade tagit vägen ;) haha. men visste att du hade besök. har ni kul? :D

aha okej! Jag är ju väldigt intresserad så använder bara smink som jag vet är bra och som är anpassat för mig. :) Men ibland vilar även jag ;)

2013-06-07 @ 20:56:32
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: åh, det där är inte klassen, det är klassen i urval :) Den riktiga ceremonin är imorgon, då blir vi fleeeeer :D

2013-06-07 @ 21:05:39
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0