Dag 4 - Mina måsten

Jag har en del måsten/rutiner som jag verkligen måste göra.

För det första har jag världens rutin på morgonen, gör alltid allting
i samma ordning. Mina morgnar brukar se ut såhär:
Vaknar, går på toa, borstar håret, rengör Diesels låda, tar medicin,
ger mat åt Diesel, äter frukost, borstar tänderna, eventuellt sminkar mig.
Haha exakt i den där ordningen gör jag alltid.

En annan sak som jag måste göra är att tvätta bort sminket innan jag
ska sova. Kan verkligen inte sova med smink. Oavsett hur trött jag är
och vad klockan är så måste jag ta bort sminket innan jag somnar.

En tredje sak som jag har som ett "måste" är att rengöra ansiktet
varje morgon och kväll med en produkt från Garnier.
 
Har ni några "måsten"/rutiner?

Kommentarer
Postat av: ✞♔ Lillan's blogg ♔✞ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Ja det finns nog många liknande rosa färger. Men jag gillar verkligen Isadoras lack:)

2013-04-26 @ 12:54:00
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0