Dag 10 - Konsertminne

Det bästa konsertminnet som jag har är från 12/9-2012,
alltså bara lite över en månad gammalt. Då var jag nere i
Stockholm och såg Nickelback och Daughtry live!
 
 
Nickelback har varit mitt favoritband i drygt 10 år, så ni förstår
nog vilken kärlek jag har till dem. Gissa vem som var överlycklig
över att de skulle komma till Sverige, hihi. Hade gåshud i princip
hela konserten och stundtals fick jag tårar i ögonen när jag
insåg att jag verkligen var där i globen - i samma arena som
mina favoritartister, det var helt insane! Har alltid sagt att jag vill
se Nickelback live innan jag dör, och nu har jag gjort det!
Det häftigaste under konserten var när de spelade "When we
stand together" samt "Burn it to the ground" och alla 15 000
i publiken stod upp och sjöng tillsammans. Mäktigt! Ååh vad jag
vill se dem igen, så jäkla underbar känsla!!
 
Vill ni se bilder från Nickelback-konserten kan ni kika här och här.

Kommentarer
Postat av: Linda

Skulle viljat se :D
Mår du bra?

2012-10-31 @ 16:52:35
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0