Appar

Har ni någon favorit-app på er iphone eller android-telefon?
Själv har jag fyra appar som jag använder varje dag, som jag
fullkomligt älskar!
 
1.
Instagram är storfavoriten! Laddar upp bilder dagligen,
massvis med bilder där som ej dyker upp här på bloggen.
Heter Miizing där. Följ mig gärna!
 
 
2.
Wordfeud har nog ingen missat? Som alfapet fast på
mobilen. Jag är beroende av det, haha. Har igång cirka
10 olika matcher varje dag. Utmana mig? Heter Miizing.
 
 
3.
Temple run är också en favorit hos mig. Det är ett spel
där man ska hoppa över/ducka under hinder, samla pengar
och så vidare. Bästa spelet!
 
 
4.
Tap Tap 4 är en rätt ny app på min iphone. Det är precis som
guitar hero fast här är det låtar och man får höra när de sjunger.
Tycker detta är roligare då det är kända låtar av exempelvis
Linkin Park, Lady Gaga, Tinie Tempah, My chemical romance osv.

Kommentarer
Postat av: Isabellasphotographing

sv: fixa allt inför tävlingen imon, du då? :)
kram

2012-07-29 @ 13:28:52
URL: http://www.isabellasphotographing.blogg.se
Postat av: ida :)

sv: ja underbart! :)
hihi, allt bra idag? :)
kram!

2012-07-29 @ 13:48:15
URL: http://idagratte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0