Resultat av tandblekning

Såhär ser mina tänder ut nu efter att ha blekt tänderna 1 gång.
 
 
Nu kommer äntligen inlägget om tandblekning upp!
Det var några stycken som undrade om hur det var att bleka
tänderna, vad det kostade och så vidare.
 
Jag vann ett pris i en tävling hos Uffessakerochting där vi
som samarbetar med honom fick delta. Ni kanske minns det?
Då jag vann en viss summa pengar + tandblekningen. I alla fall..
 
Denna tandblekning är av metoden "white light" tror jag det heter.
Man applicerar gelen i skenorna, in i munnen och sedan slår
man på apparaten och låter den vara på cirka 10-15 minuter.
Jag blekte tänderna i 15 minuter och det gav resultat direkt!
Har tyvärr ingen före-bild att visa, men kan säga att mina tänder
har varit rätt gula/missfärgade eftersom jag dricker så mycket
te och kaffe. Men efter 15 minuter med tandblekningen var
missfärgningarna borta och tänderna var vitare. Resultatet av
blekningen är individuellt, alltså inte säkert att alla får ett synligt
resultat. Vissa kanske får jättevita tänder medans andra inte får det,
det är som sagt individuellt. Jag är i alla fall nöjd med mitt resultat,
men ska nog bleka en gång till snart för att se ifall de kan bli liite
vitare. Det bästa av allt är att tandblekningen bara kostar 169 kronor
ifall ni köper den hos Uffessakerochting!

Kommentarer
Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

den va faktiskt bra den tandblekningen, bara för att vara första gången!! :D

SV: aw tack :')
vilken rosa tröja? ;p <3

2012-08-12 @ 14:52:53
URL: http://tjejenida.blogg.se
Postat av: | photo |

Sv; 22 augusti:)

2012-08-12 @ 17:11:19
URL: http://jossesphoto.blogg.se
Postat av: Julclaude - Nudity is not a crime!

Låter underbar - alltid skojigt med vinster! :)

2012-08-12 @ 20:23:07
URL: http://vanissajulclaude.devote.se
Postat av: NICOLE

kul att de funkade på dej :D
SV; ah jag älskar det ;) min mamma har så i hela huset så det är bra att hon också har smak ;D killarna har inte så mkt att säga till om här hihi. När jag flyttar hemifrån får pojkvännen va tyst ;D

2012-08-13 @ 00:09:56
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0