Lista

Kan du stå på händer?: Nej
Vänster eller högerhänt? Vänsterhänt
Favoritserie: CSI Miami, Criminal minds, One tree hill
Hur många Emma känner du? 6 som jag kommer på nu i alla fall
Vad tycker du om idrott? Inte min favorit direkt
Gillar du att fotografera? Ja det är kul :)
Gillar du musikaler? Njaa
Salt eller socker? Socker
Tittar du på sport? Fotboll ibland
Tränar du? Nja, är mer på promenader
Har du bra kondition? Haha nej verkligen inte
Gillar du ketchup? Nej bara till pommes frites
Sushi eller hamburgare? Hamburgare
Små eller stora bokstäver? Små
Blyga eller framåt killar/tjejer? Framåt
Är du bra på att måla? Nej, bild var inte min starka sida
Vad har/hade du mvg i? I princip alla kurser från gymnasiet
Vad har/hade du ig i? Inget
Är du student? Ja, universitetsstudent
Favoritlaget? -

Om du fick välja ett äventyr vilket skulle du välja då? Oj, vet inte
Har du åkt luftballong nångång? Nej, skulle nog inte våga det
Om inte; skulle du vilja det? Nja, kanske
Har du utövat nån extremesport? Nej
Har du någon tatuering alt. piercing? Piercing, 4 i öronen
Har du magmuskler? Alla har, men om de syns är en annan sak
Använder du smycken? Ja
Favoritinredningspryl i ditt hem: Alla mina ljuslyktor
Är du glad nu? Ja
Var du glad igår? Ja
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja
Vad gör du just nu? Ser Rederiet

Kaffe eller the? Te
När grät du senast? Det minns jag inte
Sexigaste kroppsdel: Ögonen
Om du vore en färg: Rosa
Sexuell läggning: Hetero
Du har pojkvän / flickvän / både och: Pojkvän
Bästa plats på jorden: Umeå är det nog faktiskt, här finns allt :)
Pluggar och vill bli: Socionom
Jobbar och önskar du kunde: Hjälpa folk
Person du alltid kommer att vara kär i: Henrik <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0