Lista

Namn: Mia

Ålder: 19

Längd: 160 centimeter

Skostorlek: 40

Född: Seskis

Bor: Umeå

Gör just nu: Svarar på denna lista och lyssnar på musik

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Snäll, hjälpsam, glad

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Stressar upp mig lätt,
kanske lite för mycket perfektionist, blyg

Vad är du rädd för: Hissar, sprutor och getingar

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Ögonen

Det roligaste jobbet du haft/har: Praktiken på näsbyn :)

Har du körkort och egen bil: Körkort men ingen egen bil, det är henkes

När tog du ditt körkort: 6/4 2010

När grät du senast: Det minns jag inte

När skrattade du senast: Alldeles nyss ;p

Vem åkte du bil med sist: Älsklingen

Vem åt du mat med sist: Älsklingen

Vem sov du hos sist: Mamma

Vem sov hos dig sist: Nicke, Anne-Maj, Lucas och Wilma :)

Vad var du rädd för när du var liten: Rulltrappor

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Kokerska och polis

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient:
Inte alls många gånger och tur är det eftersom jag är livrädd för sjukhus ;p

Värsta smärtan du råkat ut för: Oj, jag vet inte. Typ när man klämmer

fingrarna..

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Studenten var en sån stund,

lätt det roligaste i mitt liv.  :D

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv:

Mobbning

Har du någonsin sportat: Japp förut var det aerobics, pilates och innebandy.

Någon du ser upp till: Mamma

Vad finns alltid i din handväska: Börsen, mobilen, nycklar

Har du varit utomlands någon gång: Ja

Vilken plats var finast: Gran Canaria - Playa del Ingles :)

Största stad/städer du varit i: Stockholm är nog störst ;p

Har du någonsin tagit eller provat droger: Nej

Snusat: Ja

Druckit: Ja

Har du piercing eller tatuering: Piercing i öronen

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Mörkhårig, blåa ögon,

snäll, rolig och ärlig :)

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Nej det tror jag inte

Har du någonsin gjort något kriminellt: Nej mitt belastningsregister är blankt

Storstad eller landet: Storstad men inte typ Stockholm utan Umeå är lagomt :)

Hamburgare eller pizza: Hamburgare

Kött eller fisk: Kött

Hund eller katt: Katt

Aftonbladet eller expressen: Aftonbladet

McDonalds eller MAX: Max

Vin eller Öl: Inget av det men om jag måste välja så blir det öl

Charter- eller skidsemester: Charter

Sverige eller Utlandet: Utlandet såklart

Sport eller nyheter: Nyheter

Hockey eller fotboll: Fotboll

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörkhåriga

Sommar eller vinter: Sommar!

Vår eller höst: Vår

Flyg eller tåg: Tåg

Bil eller buss: Bil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0