Sommarlovslista

Här kommer en liten lista på vad som hänt under sommaren 2010.


Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort för?
Skickade in CV:n till olika företag.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Inte något egentligen, men vi säger väl; Ätit mindre onyttigheter ;b

Hur tillbringade du midsommarafton?
Med nära och kära.  :)

Blev du kär i sommar?
Har varit det sedan 2006 :) <3

Hur många förhållanden?
1.

Favoritprogram på tv?
Rosemary Schragers kockskola var en favorit varje måndag - fredag.

Bästa boken du läste i sommar?
Jag kommer inte ens ihåg om jag läst någon bok, haha. Började läsa
en bok av Camilla Läckberg, men jag har inte ens kommit halvvägs i den.

Dog någon som stod dig nära?
Nej.

Vilka länder besökte du?
Sverige och Finland.

Är det något du saknar sommaren 2010 som du vill
ha sommaren 2011?

Gärna mer pengar. Det var en tuff sommar i år, rent ekonomiskt.

Vilket datum från sommaren 2010 kommer du alltid att minnas?
2/7 är det som jag kommer på nu. Flyttdagen till Umeå.

Största misstaget?
-

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förkyld.

Bästa köpet?
Sofforna.  ;)

Vad spenderade du mest pengar på?
Inredningssaker och möbler.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Antagningsbeskedet - att jag kommit in på Socionomprogrammet.  :)

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2010?
Monday morning, Alejandro, Airplanes.

Va du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Gladare. :)

Vad önskar du att du gjort mer?
Jag hade gärna rest någonstans - om jag hade haft pengar..

Största musikaliska upptäckten?
Ja du.. B.o.B är väl de enda nya som jag börjat lyssna på under sommaren.

Något du önskade och fick?
Möbler.

Något du önskade dig men inte fick?
Kommer inte på något just nu.

Vad gjorde du på första dagen på sommarlovet?
Var dunderförkyld och låg hemma i sängen, typ.

Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Lite mer pengar hade gjort sommaren lättare.

Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2010?
Normal?

Vad fick dig att må bra?
Älsklingen och familjen.  :) <3

Vem/vad saknade du?
Ingen/Pengar återigen.

Sommarens sötaste?
Wilma & Lucas :)

Sommarens hetaste?
Älsklingen :) <3

Sommarens största kärlek?
Älsklingen :) <3

Sommarens besvikelse?
Att jag inte hade råd att besöka Luleåkalaset. I år var det typ
bäst artister.

Sommarens bästa?
Flytten till Umeå bland annat.  :)

Sommarens snällaste?
Det är många som varit snälla.

Hur många badturer gjorde du?
Ingen alls, haha.

Vad var det bästa med sommaren 2010?
Som sagt - flytten och antagningsbeskedet.

Och vad var det sämsta?
Att jag hade dålig ekonomi.

Vem umgicks du med mest?
Mamma och älsklingen. ;b

Hur många kysste du?
1

Vart reste du?
Till Umeå var det längsta.

Vem var den roligaste personen?
Haha, jag har träffat många roliga personer under sommaren.

Sista frågan, har sommaren 2010 varit bra?
Ja helt klart.


Kommentarer
Postat av: Emma-FOTOBLOGG

Okej,slappar!:)<3

2010-09-05 @ 11:56:01
URL: http://fotonavemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0