Önskelista

Julen närmar sig och det är snart dags att knåda ihop en önskelista.
Denna jul lär jag inte få allt som jag önskar mig då det är ganska
dyra saker, men man kan ju alltid önska.. :)


1.
Sony Ericsson Xperia X10 mini pro.
Min mobiltelefon krånglar, men det är
inte så konstigt. Jag har haft den sedan
2005-2006.



2.
Bärbar dator.
Värre dator än min bärbara hittar man inte.
Det går inte att göra någonting på den,
hänger sig hela tiden. Vilket är synd eftersom
jag skulle vilja ha med den i skolan.



3.
Pengar.
Det behövs alltid, speciellt när man studerar
på universitetet. Det ska köpas en massa
studentlitteratur, och där försvinner massvis
med pengar. Sedan ska man ha pengar till
hyran, mat, elräkning, bensin och nöjen.


4.
Kattunge.
Saknar Kosmos galet mycket, så en
"ersättare" skulle behövas. Jag är grymt
sugen på att köpa en katt, de är så mysiga.


5.
Böcker.
Finns en hel del böcker som jag vill ha,
dock vet jag inte när tiden ska räcka till
så jag hinner läsa dem. Men Liza Marklunds
bok Postcard killers som hon har skrivit
tillsammans med James Patterson vill jag ha.
Ni vet väl att jag är en Liza Marklund-fantast?

Sedan vill jag ha kläder, parfymer och ännu mer pengar.
Ska bli spännande att se vad jag får för julklappar, haha. :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: jennifer wallo

vi har fått masssor med kattungar som är färdiga för leverans lagom till jul! dom är grymt söta och helt underbara :) HÖG mysfaktor!

2010-11-03 @ 21:43:47
Postat av: sara

jag önskar mig också en kattunge! :)

2010-11-04 @ 08:23:52
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0