Gratisbio

 

Det har varit tyst rätt länge om Gratisbio i bloggvärlden. Antingen så
är det för att alla är medlem där, eller så har det blivit omodernt?
Jag själv är så aktiv som man kan bli på Gratisbio, haha. Jag loggar
in varje dag, skriver till folk, accpeterar vänförfrågningar, skriver i
forumet och chatten. Vips så har jag fått några poäng! :)
Det positiva med Gratisbio är att du lätt tjänar ihop poäng bara genom
att vara aktiv. Hur jobbigt är det att logga in en gång per dag till
exempel? Inte alls jobbigt.

 

Nu har Gratisbio dessutom förbättrat hemsidan, så nu får man ännu
mer poäng. Nu behöver du inte delta i tävlingar och göra sånt som
kostar pengar. Istället kan du vara aktiv genom att samla aktivitets-
poäng, då kan du välja att göra följande:
- Logga in
- Skriv i någons gästbok
- Bli vän med någon
- Skriv i forumet
- Skriv i chatten
- Besök hemsidor.
- Blogga om Gratisbio


Det är på detta vis jag håller mig aktiv på Gratisbio, och det fungerar
riktigt bra. Just nu har jag över 900 poäng, alltså ett presentkort på
någon hundralapp.  ;) Bli medlem du också genom att klicka här och
få 75 poäng i startpoäng.


Kommentarer
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Ja jag gillar inte polka så mycket så jag har inte testat den.

2010-05-09 @ 10:02:42
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Sofia

sv: heller hur! :D



vad ska du göra idag då? =)

2010-05-09 @ 10:27:18
URL: http://sofijeas.blogg.se/
Postat av: T O V A

sv; okej, vi får ta och prova den nån gång! :-D

2010-05-09 @ 10:30:46
URL: http://iamtovas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0