Lista

1. Ditt favoritställe på sommaren?
Det är olika beroende på väder. Men Seskis och Bjumis fungerar alltid,
där kan man sola.  ;)

2. Hur spenderar du helst den perfekta sommardagen?
Gärna i en solstol med en bra bok i handen. Sedan får det gärna finnas
vattenmelon och jordgubbar brevid mig.  :)

3. Vad lägger du helst på grillen?
Grillspett: Fläskfilé, paprika, lök, ananas, köttbullar och till det serveras
tzatsiki. När man äter detta, då känner man att det är sommar.

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
Lulekalaset, flytta till Umeå och någon shoppingtur till Luleå blir det väl.
Mer än så har jag inte planerat.. :)

5. Dina bästa sommarfärger?
Starka färger så som neonrosa, limegrönt och turkost.

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
Att äta jordgubbar, haha. ;) Sedan kan jag även nämna alla camping-
människor. Det kryllar av husvagnar och husbilar under sommaren.

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
Haha, oj ingen aning. Har några minnen från när vi umgicks ett helt gäng
och satt mest på kiosken. Sedan kommer jag aldrig glömma när vi blev
bjudna på glass av en fyllegubbe, haha.

8. Havet, sjön eller poolen?
Havet eller sjön.

9. Vad väljer du i glassbaren?
Chokladglass med chokladsås och tuttifruttiströssel. ;)

10. Vart går din drömsemester?
Gärna utomlands, men om jag ska hålla mig inom Sverige vill jag gärna
besöka Göteborg och Stockholm igen.  :)

Kommentarer
Postat av: MyzaaN

härligt att höra ;D allt är bra med mej också :D kram

2010-06-14 @ 19:46:42
URL: http://myzaans.se
Postat av: michelles kompis

jaha okej :D

2010-06-14 @ 19:49:47
URL: http://michellemaiga.blogg.se/
Postat av: Linda - ndaiL

det tycker jag me!

2010-06-14 @ 21:48:33
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Agnes

Svar: Det gjorde jag, som du kanske ser. :)

Okej, krya på dig då! :)

2010-06-14 @ 22:34:26
URL: http://queenofthecourt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0